Veled is előfordult már, hogy ragaszkodtál egy korábbi döntésedhez, attól függetlenül, hogy negatív eredménye volt a múltban? Ha a válasz...
Miért költünk gyakran többet, mint amennyire valójában szükségünk van, amikor csomagokat vásárolunk? Miért érezzük úgy, hogy fantasztikus ajánlatot kapunk, mikor...
A fluktuáció sok cég életében jelent komoly problémát, miközben ennek hátterében gyakran egy egészen egyszerű és könnyen orvosolható dolog áll: ...
Már a Portfolio.hu-n is olvasható az OTP Business Cafénak adott interjúm, amelyben a legújabb értékesítési trendekről, az emberi agy működéséről,...
Egy meggyőző termékfotó többet mond ezer szónál – ez különösen igaz az online vásárlások esetében. A vásárlók ugyanis nem tudják...
A meggyőzés egyik leghatékonyabb módja az, ha elérjük, hogy a meggyőzni kívánt személy saját magát győzze meg. Ez elsőre rendkívül...
A színpszichológia egy viszonylag új, jelenleg fejlődés előtt álló kutatási terület. Azt ugyanakkor már számos kutatás igazolta, hogy a színek...
A széles választék rengeteg lehetőséget jelent. Ha szeretnénk venni egy csokit, elképesztően nagy kínálatot találunk a szupermarketek polcain. Melyik legyen? ...
Évekkel ezelőtt „temetni kezdték” a Gutenberg-galaxist – ahogy az e-mail marketinget is. A papír drágul, az előállítás nehezebb, így a...
Cégreszabott meggyőzéstechnikai fogások Dr. Újszászi Bogár László Magyarország egyik legismertebb meggyőzés és befolyásolás technikai szakértőjétől és csapatától.