fbpx

Blog

Miért vevő az agyunk az újra?

Miért vevő az agyunk az újra?

Miért vevő az agyunk az újra? - ez a kérdés foglalkoztatta Bianca Wittmannt 2008-ban, amikor a University College of London kognitív neurotudományok PhD-s hallgatója volt.   A kísérlet A kísérletben résztvevőket arra kérte, egy nagy pakli kártyából válasszanak ki...

bővebben
Az emberi kommunikáció csodákra képes

Az emberi kommunikáció csodákra képes

Az emberi kommunikáció csodákra képes. Az ember társas lény - így zsigeri igénye a kapcsolódás, aminek az egyik alapja a beszéd. Legyen bármilyen környezet, emberként megpróbálunk egymással beszélgetni, ezzel bizalmat kiépíteni és kvázi a túlélő ösztönünket...

bővebben
Használd ki a közösség erejét!

Használd ki a közösség erejét!

Az emberi kommunikáció csodákra képes. Az ember társas lény - így zsigeri igénye a kapcsolódás, aminek az egyik alapja a beszéd. Legyen bármilyen környezet, emberként megpróbálunk egymással beszélgetni, ezzel bizalmat kiépíteni és kvázi a túlélő ösztönünket...

bővebben

Hogyan tudja a meggyőzés tudománya segíteni egy HR vezető munkáját? Mi a különbség a meggyőzés, a befolyásolás és a manipuláció között? Kikerülhető-e egyáltalán a befolyásolás, vagy tudat alatt mindig ehhez folyamodunk? És ha már használjuk a vállalati interakciókban...

bővebben
Merre tart a B2B értékesítés?

Merre tart a B2B értékesítés?

Nemrégiben olvastam a McKinsey egyik elemzését a B2B értékesítés jövőjéről, - és mivel számos dologban megleptek az adatok-  gondoltam megosztom az összefoglalásomat az olvasókkal. Most kivételesen nem egy technikát vizsgálunk meg közösen, hanem egy szektort...

bővebben
3 új meggyőzési technika értékesítőknek

3 új meggyőzési technika értékesítőknek

Robert Cialdini és más híres szerzők munkájának köszönhetően a tudomány rengeteg eszközt és módszert tud az értékesítők rendelkezésére bocsátani. Manapság már azok az értékesítők, akik egész napjukat a vevők (vagy lehetséges vevők) meggyőzésével töltik, biztosan...

bővebben