Blog

A „kevesebb-több hatás” (less-is-better effect) egy kognitív torzítás, amely miatt az emberek néha a kisebb értékű opciókat vonzóbbnak találják, ha...

Ganske és Hebl 2001-es kutatásukban azt vizsgálták, hogyan befolyásolják a nemi sztereotípiák az emberek emlékezetét egy történet kapcsán. A résztvevők...

A Lag Effect azt mutatja, hogy az információk hosszabb távú megőrzése akkor a leghatékonyabb, ha azok ismétlését hosszabb időközök választják...

Az incentivization (ösztönzés) jelensége gyakran megfigyelhető. Képzeljük el, hogy egy szülő pénzt ajánl a gyerekének, ha segít a házimunkában. A...

Az in-group bias, vagyis a csoporton belüli elfogultság az a jelenség, amikor az emberek előnyben részesítik saját csoportjuk tagjait, szemben...

Egy család megnézi kedvenc focicsapatának bajnoki mérkőzését. Mint mindig, az apuka viseli a „szerencsét hozó” mezét. Ragaszkodik hozzá, hogy viselje,...

Képzeld el, hogy havi 50 000 forintot szánsz étteremre. A hónap végén ebből már csak 15 000 forint marad, amikor...

Van egy kollégánk, akit nagyon nem kedvelünk. Egy nap megkér minket, hogy segítsünk neki valamiben. Eleinte húzzuk a szánkat, de...

Bizonyára Veled is előfordult már, hogy egy megbeszélésen ültél, és egyszer csak azt vetted észre, hogy hosszan folyik a vitatkozás...

Csatlakozz a több ezer értékesítőhöz, akik sikeresen használják a technikáinkat!

Iratkozz fel az Instant Meggyőzés Klub várólistájára és megkapod a TOP5 meggyőzéstechnikát ajándékba!