Hogyan tegyük emlékezetessé a tárgyalást?

Ha megpróbálunk megjegyezni egy nevet vagy telefonszámot és valami megzavarja a figyelmünket, akkor valószínűleg gyorsan el is felejtünk mindent, amit nem tudunk feljegyezni. Ennek az oka, hogy ezeket az információkat a munkamemóriánkban tároljuk, ami attól függ, hogy...
A Nespresso titok – 2. rész

A Nespresso titok – 2. rész

5 részes sorozatunkban a világhírű branddel, a Nespressoval foglalkozunk. Kifejtjük, hogy hogyan működik a meggyőzéstechnikája és hogyan használják az üzleti marketingfogásokat.  Az előző részben azzal foglalkoztunk, hogy mitől válik egyedivé a Nespresso brand, és...
A Nespresso titok – 1. rész

A Nespresso titok – 1. rész

Valószínűleg mindenki hallott már a Nespresso-ról, amely márka az utóbbi néhány évben olyan világhírnévre tett szert. De hogyan képes elérni azt egy vállalat, hogy abban a szektorban, amelyben gyárt vagy szolgáltat (jelen esetünkben egy kávék között) azonnal az a...
Hogyan győzzünk meg valakit metaforával?

Hogyan győzzünk meg valakit metaforával?

Általános iskolai irodalom-tanulmányaiból mindenki emlékszik a költői képekre, azon belül is a metaforákra. Akkor talán nem gondoltunk rá, hogy ezt valamikor hasznosíthatjuk az üzleti életben is, pedig egy- egy metaforának rendkívül fontos szerepe lehet a...
Miért jó az üzleti reggeli?

Miért jó az üzleti reggeli?

Mire jó az üzleti reggeli? Miért menjünk el, vagy miért szervezzünk? Olyan lehetőségek rejlenek benne, amire nem is gondolnánk! A rádióinterjúban pedig elmondjuk, hogy mik ezek, és hogyan viselkedjünk egy ilyen...

4 részes Videósorozat, amiből kiderül hogyan lehet irányítani az embereket

Kérem a Videókat!
close-link
close-link