A színpszichológia egy viszonylag új, jelenleg fejlődés előtt álló kutatási terület. Azt ugyanakkor már számos kutatás igazolta, hogy a színek...
A széles választék rengeteg lehetőséget jelent. Ha szeretnénk venni egy csokit, elképesztően nagy kínálatot találunk a szupermarketek polcain. Melyik legyen?...
Évekkel ezelőtt „temetni kezdték” a Gutenberg-galaxist – ahogy az e-mail marketinget is. A papír drágul, az előállítás nehezebb, így a...
Hogyan tudjuk rögzíteni a kellemes vásárlói élményeket? Hogyan tudjuk előre befolyásolni vásárlóink, ügyfeleink hangulatát vagy akár kitalálni a gondolataikat? Fontos...
Emberek közötti meggyőzésről már sokat beszéltem itt a blogon. De mi a helyzet, amikor a kapcsolat egyik szereplője ember, a...
“Hol volt, hol nem volt”-tól “Boldogan éltek, míg meg nem”-ig gondolkodunk. A narratívák iránti vágy hihetetlenül ősi ösztön az emberben....
Önök szerint mi a legfontosabb kapcsolat két ember között, ami a legnagyobb kihatással is van ránk? Ha arra tippeltek, hogy...
Gyakori megfigyelés, hogy azok a fogyasztók, akik sok akadályon (fáradságos dolgon) mennek keresztül, mire megszereznek, vagy elérnek valamit, hajlamosak a...
2008-ban Bianca Wittmann – akkor még a University College of London kognitív neurotudományok PhD-s hallgatója volt, a Telegraph-ban publikálta ezen...
Cégreszabott meggyőzéstechnikai fogások Dr. Újszászi Bogár László Magyarország egyik legismertebb meggyőzés és befolyásolás technikai szakértőjétől és csapatától.