Cégreszabott, tudományosan bizonyított meggyőzési technikák, hogy ne hagyjanak az értékesítői milliókat a konkurenciának. 100% garanciával!

Cégreszabott, tudományosan bizonyított meggyőzési technikák, hogy ne hagyjanak az értékesítői milliókat a konkurenciának. 100% garanciával!

Négyrészes videósorozat,

amiben elmondom a kedvenc meggyőzési technikáimat  

Médiamegjelenések

Z

Cégreszabott

Az a szakmai meglátásom, hogy az egy napos tréningek csak a figyelemfelkeltésre elegendőek. Az Amerikából átvett módszerek sokszor nem működnek az itteni kulturális kontextusban, ezért nem működik, amikor az anyacégek küldik az oktatási anyagokat vagy külföldi menedzserkönyvekből próbálják ki a példákat az értékesítők.

Tudományosan igazolt

Azokban a meggyőzésitecnikai eszközökben hiszek és csak olyanokat viszek egy vállalathoz, amit én magam vagy valamelyik általam elismert kutató itthoni kontextusban legalább 300-500 fős mintán tesztelt, és a kontrollcsoporthoz képest legalább 5-8%-os különbséget, növekedést tudott mutatni a technika az adott területen.

Tartós növekedés

Fontos jellemzője a képzési rendszeremnek, hogy az értékesítők nem csak bemagolják, hanem meg is értik a meggyőzéstechnika alapjait. Többek között azért is, mert közösen írjuk meg az új tudásanyagot. Ezzel tudom azt elérni, hogy a képzés után is megtartsák és használják a technikákat az értékesítők. Akkor használják, ha be vonjuk őket a folyamatba.

BLOG

Így bánj a “túl okos” vevőkkel…

Így bánj a “túl okos” vevőkkel…

Minden értékesítő találkozott már olyan vevővel, aki mindent jobban tud, akadékoskodik és ellehetetleníti az értékesítés folyamatát. De miért viselkednek így egyes potenciális ügyfelek? És hogyan lehet őket kezelni? Nos, a viselkedésnek több oka is lehet....

bővebben
Érzelem és logika: így befolyásoljuk a vevő döntését

Érzelem és logika: így befolyásoljuk a vevő döntését

Az, ahogyan az ember saját magát figyeli meg, illetve ahogyan a külvilágot szemléli nagyban eltér egymástól.Azt hisszük tisztában vagyunk azzal milyenek vagyunk, hogyan hozunk döntést, és hogy a jövőbeli szituációkban hogyan fogunk viselkedni, ám sajnos - ahogy ezt...

bővebben
Hogyan kezeljük a vevő problémáját?

Hogyan kezeljük a vevő problémáját?

Csak akkor beszélhetünk eladásról, ha egy felmerülő problémára egy tényleges megoldást tudunk kínálni.A vevő problémája tehát hatalmas jelentőséggel bír - ezzel együtt pedig az is, hogy hogyan ismerjük fel és kezeljük azt. Maga a vevő is többféleképpen állhat a saját...

bővebben

Kérjen ingyenes konzultációt!

Adatvédelem

Follow my social media