Dr Újszászi Bogár László

A meggyőzéstechnika tudomány, tehát mérhető, tanulható, tanítható.

 Megvizsgálom milyen technikák működnek az Ön cégénél, és a leggyengébb értékesítője is hozni fogja a számokat!

Képzett értékesítő

Elégedett ügyfél

Elismerés és díj

Cég kérte vissza a pénzét

Az a szakmai meglátásom, hogy

  • az egy napos tréningek csak a figyelemfelkeltésre elegendőek
  • az Amerikából átvett módszerek sokszor nem működnek az itteni kultúrális kontextusban
  • a nem cégreszabott technikák vagy bejönnek vagy nem

“A Meggyőzés Technika egy intelligens, tudományos módszer, amely nem ismer lehetetlent. A technika doktora csak azt ígéri, hogy megéri a pénzét. És megéri.”

Huber Ilona Katalin – Ügyvezető igazgató Cleartex Kft.

Kifejlesztettem egy új és hatékony meggyőzéstechnikai rendszert a személyes eladásra

A kutatásaim során rájöttem hogy az emberi agy mindig egyszerűsíti a döntést és ezt 3 szempontból kell vizsgálni:

  • hogyan rendszerezte az agya az információkat az értékesítés előtt
  • hogyan rendszerezi közben
  • hogyan rendszerezi az információkat a személyes találkozásunk után

Erre épül a BDA Komplex meggyőzéstechnikai rendszerem.

Ezt fejlesztem az Ön cégére és értékesítőjére hogy még több üzletet tudjanak kötni.

Hiába jártam a Harvard Business School MBA programjára, nem találkoztam ilyen ütős befolyásolási és értékesítési technikákkal mindaddig, amíg nem ismertem meg Lászlót! Cégem értékesítőit egytől egyig beírattam hozzá!”

Katona Tamás – Ügyvezető

Mit jelent, hogy tudományosan igazolt?

Egyetemi oktatóként én azokban a meggyőzésitecnikai eszközökben hiszek, amit én magam vagy valamelyik általam elismert kutató itthoni kontextusban egy 3-500 fős mintán tesztelte és a kontrollcsoporthoz képest legalább 5-8%-os pluszt tudott mutatni az az adott technika.

dr. Újszászi Bogár László

Mi történik a tanácsadás folyamán?

Az első hónapban elmegyek az üzletkötővel, és felmérem milyen technikákat és hogyan használ a személyes eladás során.
A második hónapban a megfigyeltek alapján cégre és értékesítőre szabott képzést fejlesztek és oktatok.

A harmadik hónapban újra elmegyek az üzletkötővel és a képzésen elhangzott ismereteket beépítjük a gyakorlatba. Ezután pedig megmérjük hogy hatékonyabb lett e a kolléga.

Az értékesítők nem csak bemagolják, hanem meg is értik a meggyőzéstechnika fogásokat. Többek között azért is, mert közösen írjuk meg az új tudásanyagot. Ezzel tudom azt elérni, hogy a képzés után is megtartsák és használják a technikákat az értékesítők. 

Egyszerű. Mérhető. Hatékony.

„Engem megdöbbentett annak felismerése, hogy mennyire befolyásolnak mások és a tréning után mennyire jobban hallgat rám környezetem. A kollégáim is napokig beszéltek az előadásodon szerzett élményeikről.„

Sereghy Ervin – Michelin Hungária Kft. igazgatója

Nem tudom azt ígérni hogy Önöknél is működni fog.

Ezért készítek felmérést.

Éppen ezért nem csak marketingfogás hogy 100%-os garanciát vállalok a szolgáltatásomra.

Tehát nem kell amiatt aggódnia hogy csak egy lufi az egész.

Csak azt van értelme oktatni, ami a gyakorlatban is

működik

Éppen ezért javaslom hogy teszteljük a gyakorlatban a meggyőzéstechnikai modellemet.

Nézzük meg hogy Önt megtudom e győzni. Autót is úgy vesz az ember, hogy előtte kipróbálja.

Mivel cégreszabott a szolgáltatás, ezért csak korlátozott számban tudok ügyfeleket vállalni

Médiaszereplések

Ha úgy látja hogy az értékesítői több üzletet is tudnának kötni, akkor igyunk meg egy kávét és nézzük meg, hogy az én szaktudásomra van-e szüksége 

Kérem töltse ki az űrlapot!

+36 30 493 8627

info@ujszaszibogarlaszlo.hu

Follow my social media

4 részes Videósorozat, amiből kiderül hogyan lehet irányítani az embereket

Kérem a Videókat!
close-link
close-link