Tudomány a profit mögött:

feltárjuk a tudatalatti vágyakat, hogy ügyfelei prémium áron akarjanak vásárolni.

Tudomány a profit mögött:

feltárjuk a tudatalatti vágyakat, hogy ügyfelei prémium áron akarjanak vásárolni.

Azt mondják, amit a megrendelő akar hallani és nem azt ami a valódi sikert hozza

Náluk is bizonyítottunk már

A legdrágább az, ha arra figyeltek, hogy mit mond az ügyfél, és nem arra, ami csinál.

Eddig csak kétféle lehetőség volt a piacon:

Kihozott egy megoldást a cég és utólag méri fel hogy jól tippeltek-e

Készült piackutatát de csak a vásárlók tudata lett megkérdezve a tudatalatti helyett (miközben a döntés tudatalatt születik)

“A képzésbe bevont kollégák eredményei valóban kedvezően alakultak mindkét fiókban (+54%; +87,8%). Az egyik fiókban 4 munkatársunk is volt, akinek legalább megduplázódott az 1 munkanapra jutó eredménye. Voltak olyan kollégáink is, akiknek a teljesítménye kiugróan sokat változott a képzés hatására (pl. 326%, 207%) Objektív adatok és szubjektív érzet alapján is meggyőződtünk a technika gyakorlati alkalmazhatóságáról, kimondható, hogy a módszer működik.”

Becsei András

A Retail Divízió vezetője, vezérigazgató-helyettes. 2014 óta az OTP Jelzálogbank Zrt. vezérigazgatója és az Igazgatóság tagja.

Azért kérnek Tőlünk egyre többen meggyőzéstechnika kutatást mert...

Ezért már Önök is rájöttek

Amíg egy vezető nem érti hogy mi és miért játszódik le az emberek fejében addig csak nagyon drága szerencse játékot játszik a találgatással

"Eleget tippeltem!"

Létezik olyan kutatás és tanácsadás Magyarorszgágon, ami az üzleti siker miértjére és a hogyanjára is választ ad?

Ami után újra meg tudjuk előzni a versenytársakat?

Ezt tudta például?

Miért választja egyre több nagyvállalat Dr. Újszászi Bogár László BDA Komplex meggyőzéstechnikai know how-ját?

Úgy műdödik tanácsadás mint az orvostudományban

Anamnézis, avagy mit rejt a kórelőzmény

Először is felmérjük a vállalatot, hogy milyen célokat akartak elérni amit nem sikerült. Átnézzük közösen a számokat, hogy lássuk olyan probléma van e, amihez valóban a mi szaktudásunkra van szükség.

Itt vizsgáljuk, meg, hogy biztos ránk van-e szükség és ha nem tudunk növekedést elérni, már itt jelezzünk a vállalatnak. Ha olyan probléma van, ami nem a mi szakterületünk, akkor itt megállunk.

Vizsgálat, avagy itt nézünk bele az ügyfelek fejébe

Nem csak az a fontos, hogy mi a tünet, hanem az is hogy mi okozza. Speciálisan, erre a célra kifejlesztett, tudományosan igazolt módszertannal tárjuk fel az ügyfelek az igényeit, vágyait, amelyek még lehet, hogy saját maguk számára is ismeretlenek. Nem azt vizsgáljuk, hogy mit mond, hanem hogy mit csinál. Ez fogja megválaszolni, hogy miért nem vették úgy a termékedet, szolgáltatásoadat, mint ahogy vártad.

Terápia, avagy nem csak megmondjuk mi a baj hanem segítünk is megoldani

Önmagában fontos a pontos a diagnózis, de ha nem ad rá megoldást a szakember, akkor nem vagy előrébb. Miután megfejtettük, hogy mi volt eddig a probléma a Te és a Csapatunk szakmai ismeretével közös találjuk ki a megoldás, hogy a kitűzött terveket minél hamarabb el tudd érni. Felkészítjük a vezetőket, a marketinget és salest is arra, hogy hogyan tudják az eredményeket felhasználni, hogy sikeresebb legyen a vállalat.

"A BDA módszertant használva közel 25%-kal nőtt a hűtőkihelyezéseink száma. Nem kérdés hogy visszük tovább ezt a nemzetközi piacra is."

Nikola Bablakov

National Field Sales Manager – HELL ENERGY

A képzésbe bevont kollégák eredményei 2 bankfiókban

 

Egyes kollégák a teljesítménye a képzés hatására

A képzésbe bevont kollégák eredményei 2 bankfiókban

Egyes kollégák a teljesítménye a képzés hatására

Cégreszabott módszerek

Mindig szektor és azon belül minden cég másképpen működik. Nem létezik univerzális megoldás. Sőt, sokszor cégen belül is teljesen más kultúra jellemzi a különböző részlegeket: ezért csak a cégreszabott módszerek működnek. A sablonok a múlté.

Tudományosan igazolt

Azokban a meggyőzéstechnikai eszközökben hiszek és csak olyanokat viszek egy vállalathoz, amit én magam vagy valamelyik általam elismert kutató itthoni kontextusban legalább 300-500 fős mintán tesztelt, és a kontrollcsoporthoz képest legalább 5- 8%-os különbséget, növekedést tudott mutatni a technika az adott területen.

Tartós növekedés

A páciens akkor fog meggyógyulni, ha változtat a szokásain. Ahhoz, hogy a cégedben változás történjen az embereket szokásait is meg kell változtatni, ami legalább olyan fontos, mint az eredmények ismerete. Itt lesz fontos szerepe még az életben a meggyőzés technikai kutatási eredményeknek.

"Az eladások 44%-kal nőttek az első hónapban, és további 63%-kal a második hónapban a bázishoz képest, az együttműködés során kijelölt termékeknél. A BDA módszer Nálunk is működik."

Sipos Dávid

HR Vezető – Mirbest Cégcsoport

Ki a kutatásoknak a vezetője?

Dr. Újszászi Bogár László

Dr. Újszászi Bogár László (Ph.D), a Corvinus Egyetemen tanít meggyőzéstechnikát és ebből doktorált az ELTE-n. A doktorijában kidolgozott meggyőzéstechnikai modelljét 2019-től tanítják a Dubai University-n.

Számos nagyvállalat rendszeresen meghívott szakértője (IBM, Lindab, Dupont Pioneer, Dow Dupont, Caterpillar, Alvogen, Opten, Konica Minolta stb.). Az ingatlanszektorban kizárólagos együttműködése van az Otthon Centrummal.

Számos írása jelent meg a Forbesban, rendszeresen felkért szakértője különböző médiumoknak mint az: RTL Klub, HVG, es számos közismert podcast csatorna.

21687e08-461c-4747-b2cc-1fcf115e8285
Dr. Pölcz Ádám

Magyar nyelvész, egyetemi docens, református kántor, rádióbemondó és televíziós műsorvezető. Dolgozott a Magyar Nyelvi Szolgáltató Iroda tanácsadójaként és a Petőfi Kulturális Ügynökség műhelyvezetőjeként. Az MTA köztestületének tagja. 2024. január 1-jétől az ELTE TÓK Magyar Nyelvi és Irodalmi Tanszék tanszékvezetője.

portre_6737bddb71bce
Dr. Tóth M. Zsombor

Egyetemi adjunktus, ELTE. Fő kutatási területe az alkalmazott nyelvészet, az alkalmazott retorika. Kutatásai során célja rámutatni az átjárási lehetőségekre a retorika és más társadalomtudományok között. Doktori értekezésének címe: Közéleti retorika. Metaforák és mítoszok a magyarországi politikai beszédekben

IMG_0357a
Dr. Lózsi Tamás

Egyetemi adjunktus (ELTE TÓK). Egyetemi tanulmányait az ELTE-n és a Szegedi Tudományegyetemen végezte, az ELTE BTK Nyelvtudományi Doktori Iskolájában szerzett fokozatot. Korábban általános iskolában tanított, jelenleg az ELTE TÓK oktatója, ahol anyanyelvi tantárgy-pedagógiát és magyar nyelvi tárgyakat tanít.

345586886_1036892880768461_506398801689403365_n
Bori Vanda
gyuri1.jpg
Kamarás György
anna1.jpg
Gáspár Anna

Csak a meggyőzéstechnikához értünk.

Mivel mi csak egy szakterületre fókuszálunk, csak olyan
problémák megoldásában segítünk, ami kifejezetten a
meggyőzéstechnikához köthető, ezért alaposan
megvizsgáljuk, hogy biztos ránk van e szükség, tudunk e
értéket adni a vállalatnak.

Hasonlóan működünk mint egy kardiológus szakorvos. Vannak
a páciensnek tünetei, de nagyon nem mindegy, hogy például
miért fáj a feje a betegnek.

Ha a vérnyomás magas, akkor segít a kardiológus, de ha rossz
a szemünk, akkor ne ő végezze el a műtétet.

"A kutatásotok nemcsak részletes, de tudományos igényességgel is készült, és kiválóan van tálalva. Könyvjelzőztem is, hogy a jövőben fel tudjam használni hivatkozásként egy készüló tudományos cikkemhez."

Dr. Robert Cialdini professor emiritus

A Hatás című könyv szerzője, befolyásoláskutató

Mit gondolnak rólunk azok az ügyfelek, akik már használják a módszerünket?

„Üzletkötőink többsége 6-10 éve dolgozik nálunk, bőven van termékismeretünk és tapasztalatunk saját szolgáltatásunk értékesítésében, viszont szerettem volna friss lendületet csempészni a munkába, ezért nem egy hagyományos tréninget kerestem. Újszászi Bogár Lászlóvalval kötött megállapodás alapján egy újfajta tárgyalástechnikai megközelítést ismerhettünk meg. A tudományos háttér csöppet sem volt unalmas vagy érthetetlen, Bogár László előadásmódja, személyisége pedig kifejezetten izgalmassá tette a tréninget. Minden résztvevő egyöntetűen hasznosnak és kifejezetten érdekfeszítőnek találta az együtt töltött 2 napot.”

Ézsiás Tünde

Értékesítési vezető – Opten

“Lacinak sikerült megdönteni az “Aki tudja csinálja, aki nem, az oktatja” általánosan elfogadott bölcsességet. Meggyőzési tréningje 0, azaz nulla bullshitet tartalmaz. Mindent amit elméletben bemutat, rögtön bármilyen iparágra tudta alkalmazni így a szállásközvetítésre is. Amit a kedves vidéki srác:) nekem ígért azt maximálisan teljesítette.“

Papp István

Termékmenedzser - Szallas.hu ZRT.

„Személyesen megtapasztaltam cégünknél, hogy a módszer megtanulható és elképesztő hatékonysággal működik. Nem állítom, hogy mindenki képes ezt jól elsajátítani, mert ehhez is tanulás és sok-sok gyakorlás kell, de határozottan megéri ez a kezdeti erőfeszítés. A képzés nem csupán az üzleti életben, de az élet számos egyéb területén is sikerrel alkalmazható. Értékesítő kollégáinknak az új könyve már tananyag.”

Galgán Erzsébet

Ügyvezető – Lindab

Médiában

(kattints a logóra, hogy lásd a cikket)

"Meghívtuk Lászlót az egyik szakmai napunkra előadást tartani a legjobb 400 értékesítőnek, ahol perceken át állva tapsolt a közönség. A legkritikusabb értékesítők is gyakorlatilag követelték a további együttműködést vele."

Szőcs Csaba

Retail értékesítési izgazgató

Annyira biztosak vagyunk az együttműködés sikerében, hogy 100% garanciát vállalunk.

Tudjuk hogy egy ilyen döntés komoly bizalmat igényel. Először bizonyítani szeretnénk azt, hogy a gyakorlatban is hasznosítani tudjátok majd a tudományos meggyőzéstechnikákat.

Még mielőtt belevágnánk egy hosszabb együttműködésbe, hívjon meg egy díjmentes konzultációra

Eleget beszéltünk magunkról, beszéljünk rólatok!

Mikor tudunk a leghatékonyabban együtt dolgozni?

Van egy min. 5 fős értékesítői csapata a vállalatnak

Értékesítői-, marketing- és HR-vezetőt vezető vagy nagyvállalatnál

Nem azzal akarsz piacot nyerni, hogy a legolcsóbb vagy

A tudományban hiszel és nem kifogásokat, hanem megoldásokat keresel

Kérj díjmentes konzultációt!

Beszéljük át kötetlenül, hogy tudunk-e egyáltalán segíteni

Töltsd ki az alábbi űrlapot és 48 órán belül felkeresünk elérhetőségeid egyikén!

Csatlakozz a több ezer értékesítőhöz, akik sikeresen használják a technikáinkat!

Iratkozz fel az Instant Meggyőzés Klub várólistájára és megkapod a TOP5 meggyőzéstechnikát ajándékba!