Kihozott egy megoldást a cég és utólag méri fel hogy jól tippeltek-e
Készült piackutatát de csak a vásárlók tudata lett megkérdezve a tudatalatti helyett (miközben a döntés tudatalatt születik)
A Retail Divízió vezetője, vezérigazgató-helyettes. 2014 óta az OTP Jelzálogbank Zrt. vezérigazgatója és az Igazgatóság tagja.
Amíg egy vezető nem érti hogy mi és miért játszódik le az emberek fejében addig csak nagyon drága szerencse játékot játszik a találgatással
Létezik olyan kutatás és tanácsadás
Magyarorszgágon, ami az üzleti siker miértjére és a hogyanjára is választ ad?
Ami után újra meg tudjuk előzni a versenytársakat?
@meggyozes.hu Előfeszítés és kondicionálás - Hogyan használják ezeket a befolyásolási technikákat a luxus boltok? #ujszaszibogarlaszlo #meggyozes #meggyozestechnika #nekedbe #magyartiktok #fyp #business #befolyasolas #influencing #sales #businesstips #ertekesites #influencingtips #siker #uzlet ♬ original sound - Dr Újszászi Bogár László
Először is felmérjük a vállalatot, hogy milyen célokat akartak elérni amit nem sikerült. Átnézzük közösen a számokat, hogy lássuk olyan probléma van e, amihez valóban a mi szaktudásunkra van szükség.
Itt vizsgáljuk, meg, hogy biztos ránk van-e szükség és ha nem tudunk növekedést elérni, már itt jelezzünk a vállalatnak. Ha olyan probléma van, ami nem a mi szakterületünk, akkor itt megállunk.
Nem csak az a fontos, hogy mi a tünet, hanem az is hogy mi okozza. Speciálisan, erre a célra kifejlesztett, tudományosan igazolt módszertannal tárjuk fel az ügyfelek az igényeit, vágyait, amelyek még lehet, hogy saját maguk számára is ismeretlenek. Nem azt vizsgáljuk, hogy mit mond, hanem hogy mit csinál. Ez fogja megválaszolni, hogy miért nem vették úgy a termékedet, szolgáltatásoadat, mint ahogy vártad.
Önmagában fontos a pontos a diagnózis, de ha nem ad rá megoldást a szakember, akkor nem vagy előrébb. Miután megfejtettük, hogy mi volt eddig a probléma a Te és a Csapatunk szakmai ismeretével közös találjuk ki a megoldás, hogy a kitűzött terveket minél hamarabb el tudd érni. Felkészítjük a vezetőket, a marketinget és salest is arra, hogy hogyan tudják az eredményeket felhasználni, hogy sikeresebb legyen a vállalat.
National Field Sales Manager – HELL ENERGY
A képzésbe bevont kollégák eredményei 2 bankfiókban
Egyes kollégák a teljesítménye a képzés hatására
A képzésbe bevont kollégák eredményei 2 bankfiókban
Egyes kollégák a teljesítménye a képzés hatására
Mindig szektor és azon belül minden cég másképpen működik. Nem létezik univerzális megoldás. Sőt, sokszor cégen belül is teljesen más kultúra jellemzi a különböző részlegeket: ezért csak a cégreszabott módszerek működnek. A sablonok a múlté.
Azokban a meggyőzéstechnikai eszközökben hiszek és csak olyanokat viszek egy vállalathoz, amit én magam vagy valamelyik általam elismert kutató itthoni kontextusban legalább 300-500 fős mintán tesztelt, és a kontrollcsoporthoz képest legalább 5- 8%-os különbséget, növekedést tudott mutatni a technika az adott területen.
A páciens akkor fog meggyógyulni, ha változtat a szokásain. Ahhoz, hogy a cégedben változás történjen az embereket szokásait is meg kell változtatni, ami legalább olyan fontos, mint az eredmények ismerete. Itt lesz fontos szerepe még az életben a meggyőzés technikai kutatási eredményeknek.
HR Vezető – Mirbest Cégcsoport
Dr. Újszászi Bogár László (Ph.D), a Corvinus Egyetemen tanít meggyőzéstechnikát és ebből doktorált az ELTE-n. A doktorijában kidolgozott meggyőzéstechnikai modelljét 2019-től tanítják a Dubai University-n.
Számos nagyvállalat rendszeresen meghívott szakértője (IBM, Lindab, Dupont Pioneer, Dow Dupont, Caterpillar, Alvogen, Opten, Konica Minolta stb.). Az ingatlanszektorban kizárólagos együttműködése van az Otthon Centrummal.
Számos írása jelent meg a Forbesban, rendszeresen felkért szakértője különböző médiumoknak mint az: RTL Klub, HVG, es számos közismert podcast csatorna.
Magyar nyelvész, egyetemi docens, református kántor, rádióbemondó és televíziós műsorvezető. Dolgozott a Magyar Nyelvi Szolgáltató Iroda tanácsadójaként és a Petőfi Kulturális Ügynökség műhelyvezetőjeként. Az MTA köztestületének tagja. 2024. január 1-jétől az ELTE TÓK Magyar Nyelvi és Irodalmi Tanszék tanszékvezetője.
Egyetemi adjunktus, ELTE. Fő kutatási területe az alkalmazott nyelvészet, az alkalmazott retorika. Kutatásai során célja rámutatni az átjárási lehetőségekre a retorika és más társadalomtudományok között. Doktori értekezésének címe: Közéleti retorika. Metaforák és mítoszok a magyarországi politikai beszédekben
Egyetemi adjunktus (ELTE TÓK). Egyetemi tanulmányait az ELTE-n és a Szegedi Tudományegyetemen végezte, az ELTE BTK Nyelvtudományi Doktori Iskolájában szerzett fokozatot. Korábban általános iskolában tanított, jelenleg az ELTE TÓK oktatója, ahol anyanyelvi tantárgy-pedagógiát és magyar nyelvi tárgyakat tanít.
Mivel mi csak egy szakterületre fókuszálunk, csak olyan
problémák megoldásában segítünk, ami kifejezetten a
meggyőzéstechnikához köthető, ezért alaposan
megvizsgáljuk, hogy biztos ránk van e szükség, tudunk e
értéket adni a vállalatnak.
Hasonlóan működünk mint egy kardiológus szakorvos. Vannak
a páciensnek tünetei, de nagyon nem mindegy, hogy például
miért fáj a feje a betegnek.
Ha a vérnyomás magas, akkor segít a kardiológus, de ha rossz
a szemünk, akkor ne ő végezze el a műtétet.
A Hatás című könyv szerzője, befolyásoláskutató
Értékesítési vezető – Opten
Termékmenedzser - Szallas.hu ZRT.
Ügyvezető – Lindab
Retail értékesítési izgazgató
Van egy min. 5 fős értékesítői csapata a vállalatnak
Értékesítői-, marketing- és HR-vezetőt vezető vagy nagyvállalatnál
Nem azzal akarsz piacot nyerni, hogy a legolcsóbb vagy
A tudományban hiszel és nem kifogásokat, hanem megoldásokat keresel
Cégreszabott meggyőzéstechnikai fogások Dr. Újszászi Bogár László Magyarország egyik legismertebb meggyőzés és befolyásolás technikai szakértőjétől és csapatától.