fbpx

Meggyőzéstechnikai kutatás

Megbízható, tudományosan alátámasztott eredmények a legfontosabb üzleti döntésekhez

Ne dobjon ki sok tízmilliót az ablakon a találgatásokkal 

Hazai kutatások száma

%

Átlag növekedés mértéke

%

Legkisebb növekedés mértéke

Szakmai díj

Azok a vállalatok dobnak ki sok 100.000.000 forintot az ablakon akik…  

Előbb cselekednek és csak utána mérik fel a hatásokat, nem pedig fordítva

Kutatás helyett csak találgatnak hogy mi lehet a megoldás a problémákra

Külföldi kutatási eredményekre támaszkodnak amik nem állják meg itthon a helyüket

2019 ótA a Dubai University-n is tanítják a kutatási eredményeinket.

találgatások és elméletek helyett  lekutatjuk és kivitelezzük azt a módszert, amivel jelentősen növelni fogja cégének a bevételét.

„I will be very happy to recommend your model as a compulsory literature to my students in the future.”
Eappen Thiruvattal, PhD

Assistant Professor, University of Dubai

Hogy néz ki egy ilyen meggyőzéstechnikai kutatás?

  • Konkretizáljuk a megoldandó problémát és a célt közösen, hogy arra kapjon választ, ami valóban megoldást fog hozni
  • Kiválasztjuk a legjobb kutatásmódszertant, hogy megbízható eredményeket kapjon
  • Elvégezzük a kutatásokat és prezentáljuk az eredmények, konkrét megoldásokkal
  • Szakmai támogatást nyújtunk a megoldás kivitelezéséhez, vagy akár át is vállaljuk a kivitelezést, hogy biztosan megtérüljön többszörösen a kutatás

19,98%-ról 31,61%-ra nőtt a lezárási arányunk, ami nagymértékben a meggyőzéstechnikai elemek használatának köszönhető, amiket azóta folyamatosan hangolunk.
Megérte? Naná! A 100-szorosát hozta vissza ez a befektetés.”

Egerszegi Krisztián

CEO, Minicrm Zrt.

Az emberek nem racionálisak

az érzelmek irányítják a döntéseiket

Amikor sikeresen aktiváljuk az emberek agyában a megfelelő érzelmi rendszereket magasabb árat hajlandóak fizetni a termékekért, szolgáltatásokért. Az emberi döntések irányíthatók, csak jól kell alkalmazni a viselkedéstudomány legújabb kutatási eredményeit.

Dr. Újszászi Bogár László a meggyőzéstechnika magyar mestereként nem csak az egyetemen oktat, rendszeresen találkozhat vele a Forbes hasábjain, a Magyar Rádióban vagy az M1-en.

De az is lehet, hogy az olyan nagyvállalatok ajtaján látja belépni, mint a CIB Bank, Otthon Centrum, Konica Minolta, a Lindab, a Dow Dupont vagy a Caterpillar – ahol szakértőként több 100.000.000 forinttal növeli partnereinek bevételét.

Cégek, akik már sikeresen alkalmazzák az eredményeinket:

Foglaljon most időpontot egy díjmentes konzultációra, hogy felmérjük, milyen üzleti döntésekkel lehet növelni jelentősen a bevételét!

Adatvédelem