Megbízható, tudományosan alátámasztott eredmények a legfontosabb üzleti döntésekhez
Ne dobjon ki sok tízmilliót az ablakon a találgatásokkal
Hazai kutatások száma
%
átlag növekedés mértéke
%
Legkisebb növekedés mértéke
Szakmai díj
Azok a vállalatok dobnak ki sok 100.000.000 forintot az ablakon akik…
Előbb cselekednek és csak utána mérik fel a hatásokat, nem pedig fordítva
Kutatás helyett csak találgatnak hogy mi lehet a megoldás a problémákra
Külföldi kutatási eredményekre támaszkodnak amik nem állják meg itthon a helyüket
2019 ótA a Dubai University-n is tanítják a kutatási eredményeinket.
találgatások és elméletek helyett lekutatjuk és kivitelezzük azt a módszert, amivel jelentősen növelni fogja cégének a bevételét.
„I will be very happy to recommend your model as a compulsory literature to my students in the future.”
Dr. Újszászi Bogár László a meggyőzéstechnika magyar mestereként nem csak az egyetemen oktat, rendszeresen találkozhat vele a Forbes hasábjain, a Magyar Rádióban vagy az M1-en.
De az is lehet, hogy az olyan nagyvállalatok ajtaján látja belépni, mint a CIB Bank, Otthon Centrum, Konica Minolta, a Lindab, a Dow Dupont vagy a Caterpillar – ahol szakértőként több 100.000.000 forinttal növeli partnereinek bevételét.
Az emberek nem racionálisak
az érzelmek irányítják a döntéseiket
Amikor sikeresen aktiváljuk az emberek agyában a megfelelő érzelmi rendszereket magasabb árat hajlandóak fizetni a termékekért, szolgáltatásokért. Az emberi döntések irányíthatók, csak jól kell alkalmazni a viselkedéstudomány legújabb kutatási eredményeit.
Hogy néz ki egy ilyen kutatás?
konkretizáljuk a megoldandó problémát és a célt közösen, hogy arra kapjon választ, ami valóban megoldást fog hozni
Kiválasztjuk a legjobb kutatásmódszertant, hogy megbízható eredményeket kapjon
Elvégezzük a kutatásokat és prezentáljuk az eredmények, konkrét megoldásokkal
- Szakmai támogatást nyújtunk a megoldás kivitelezéséhez, vagy akár át is vállaljuk a kivitelezést, hogy biztosan megtérüljön többszörösen a kutatás
19,98%-ról 31,61%-ra nőtt a lezárási arányunk, ami nagymértékben a meggyőzéstechnikai elemek használatának köszönhető, amiket azóta folyamatosan hangolunk.
Megérte? Naná! A 100-szorosát hozta vissza ez a befektetés.”
Cégek, akik már sikeresen alkalmazzák az eredményeinket:
