Hogyan férkőzhetünk könnyen mások bizalmába?- 2. rész

Tegnapi cikkünkben 3 olyan stratégiát mutattunk be nektek, melyek segítségével könnyebben elnyerhetjük mások bizalmát és így érvényesíthetjük akaratunkat.
Ma folytatjuk a sort, és megmutatjuk a következő 3-at.
Ha ezeket a technikákat alkalmazzunk társas kapcsolataink, tárgyalásaink, üzletkötéseink során, garantált, hogy nem az elszenvedői, hanem a haszonélvezői leszünk a meggyőzési folyamatnak.

Az első 3 technikát az IDE kattintva találod

4. Viszonzás
Soha ne kérj úgy, hogy előtte nem adsz, és soha ne fogadj el semmit úgy, hogy azt nem viszonzod! Ha adsz valamit, számíthatsz arra, hogy a másik meg fogja neked hálálni. Fordított esetben tegyél ugyanígy!
Azonban figyelj arra, hogy ne osztogass felesleges, csupán a meggyőzés miatt ajándékozott dolgot! Kínos helyzetbe kerülhetsz, ha az ügyfeled rájön arra, hogy mi a célod!

5. Referencia
A referenciák és ajánlólevelek hatalmasat lendíthetnek vállalkozásodon! Ha a vásárlód látja, hogy mások is (esetleg nagy cégek, közéleti személyek) megbíznak benned, óriási előnnyel indulsz, és nem ébresztesz kétséget magad vagy az üzleted körül!
Figyelj arra, hogyha egy közéleti szereplőt választasz referenciának, releváns legyen a termékeddel kapcsolatban, és a célcsoportodnak is megfeleljen!

6. Hiány
Ezzel az elvvel egy teljes cikkben foglalkozunk- éppen ezért csak néhány szóban ismertetem. Az, hogy valamiből kevés van, vagy limitált számban gyártják, sokkal kívánatosabbá válik az ügyfeleid szemében, mintha tudják, hogy hatalmas az árukészleted. Adj el korlátozott számban, és ismertesd, hogyha később dönt, nem biztos, hogy elérhető lesz a termék.
Bővebben a hiány elvéről IDE kattintva olvashatsz

A fentebb említett, és előző cikkünkben ismertetett technikákat bármilyen helyzetben kiválóan alkalmazhatjuk. Tetszés szerint tudjuk őket kombinálni, és azokat használni, melyeket az adott helyzet megkíván. Amennyiben elkezdjük őket tudatosan gyakorolni és használni, garantáltan még nagyobb sikereket érhetünk el üzleteink, személyes eladásaink vagy a meggyőzési folyamat során. 

Az első 3 gyakorlatot a IDE kattintva tudod elolvasni

forrás: https://www.influenceatwork.com

Cialdini, R.- Pre-Suasion- A Revolutionary Way to Influence and Persuade, Simon& Schuster, 2016
Cialdini, R.- Hatás- A befolyásolás pszichológiája, HVG Könyvek Kiadó, 2009

 

 

Csatlakozz a több ezer értékesítőhöz, akik sikeresen használják a technikáinkat!

Iratkozz fel az Instant Meggyőzés Klub várólistájára és megkapod a TOP5 meggyőzéstechnikát ajándékba!