Megtanítjuk a legjobb kollégáidat tudatosan használni a leghatékonyabb értékesítési technikákat
Megoldja maga, ahol a vezető vagy a trénerek képzik az értékesítőket. Ez azonban egy idő után monotonná, eredménytelenné válik.
Külső tanácsadó céget bíz meg, amely a sablonmegoldások miatt gyakran vezet elégedetlenséghez.
- hogy mivel a piac állandóan változik, ezért meg kell újítani az értékesítési technikákat. Mert aki nem megy az idővel – az idővel megy.
Létezik olyan tréning a piacon, aminek az eredménye mérhető, és a kollégák hosszú évekig sikeresen használják a tanultakat?
Ami után új erőre kapnak még a „kiégett”, egykor profi üzletkötők is?
A Retail Divízió vezetője, vezérigazgató-helyettes. 2014 óta az OTP Jelzálogbank Zrt. vezérigazgatója és az Igazgatóság tagja.
A képzésbe bevont kollégák eredményei 2 bankfiókban
Egyes kollégák a teljesítménye a képzés hatására
A képzésbe bevont kollégák eredményei 2 bankfiókban
Egyes kollégák a teljesítménye a képzés hatására
Először is felmérjük az üzletkötőket. Csak olyan technikákat viszünk a sales tréningre, amit vagy nem ismernek még a kollégák, vagy amit nem használnak tudatosan.
Egyúttal vizsgáljuk meg, hogy biztos ránk van-e szüksége a megrendelőnek, és ha nem tudunk növekedést elérni, már itt jelezzünk a vállalatnak. Ha olyan probléma merül fel, ami nem a mi szakterületünk, akkor itt megállunk.
A felmérést követően kidolgozzuk a cégre szabott képzést. A több száz értékesítési technika közül kiválasztjuk azt a 40-60 technikát, amelynek a gyakorlatát közösen dolgozzuk ki az értékesítési tréningen. Mivel az értékesítőkkel közösen építjük fel a stratégiát és a technikákat, így életszerű megoldások születnek, amelyekkel tudnak is azonosulni a kollégák: így használni is fogják majd ezeket a gyakorlatban.
Utánkövetjük az üzletkötőket, azaz elmegyünk az értékesítőkkel a tárgyalásokra, hogy segítsünk a gyakorlatba jól beépíteni a tanultakat annak érdekében, hogy ne rossz beidegződések rögzüljenek, valamint hogy az üzletkötők hozni tudják az elvárt számokat. Felkészítjük a vezetőket az ellenőrzésre, azaz megmutatjuk nekik, hogy mit kell pontosan tenniük, hogy jóval a képzés után is sikeresen és tudatosan használják a tanultakat.
National Field Sales Manager – HELL ENERGY
Azokban a meggyőzéstechnikai eszközökben hiszek, és csak olyanokat viszek egy vállalathoz, amit én magam vagy valamelyik általam ismert kutató itthoni kontextusban, legalább 300-500 fős mintán tesztelt, és a kontrollcsoporthoz képest legalább 5-8%-os különbséget, növekedést tudott mutatni a technika az adott területen.
Azokban a meggyőzéstechnikai eszközökben hiszek és csak olyanokat viszek egy vállalathoz, amit én magam vagy valamelyik általam elismert kutató itthoni kontextusban legalább 300-500 fős mintán tesztelt, és a kontrollcsoporthoz képest legalább 5-8%-os különbséget, növekedést tudott mutatni a technika az adott területen.
Fontos jellemzője a meggyőzéstechnikai képzési rendszeremnek, hogy az értékesítők nemcsak bemagolják, hanem meg is értik a meggyőzéstechnika alapjait. Többek között azért is, mert közösen írjuk meg az új tudásanyagot. Ezzel tudom elérni azt, hogy a képzés után is megtartsák, és használják a technikákat az értékesítők. Használni akkor fogják, ha bevonjuk őket a folyamatba.
kkv-üzletág-vezető – CIB Bank
Dr. Újszászi Bogár László (PhD), a Corvinus Egyetemen tanít meggyőzéstechnikát és ebből doktorált az ELTE-n. A doktorijában kidolgozott meggyőzéstechnikai modelljét 2019-től tanítják a Dubai Universityn.
Számos nagyvállalat rendszeresen meghívott szakértője (IBM, Lindab, Dupont Pioneer, Dow Dupont, Caterpillar, Alvogen, Opten, Konica Minolta stb.). Az ingatlanszektorban kizárólagos együttműködése van az Otthon Centrummal.
Számos írása jelent meg a Forbesban, rendszeresen felkért szakértője különböző médiumoknak: RTL Klub, HVG és számos közismert podcastcsatorna.
Mivel kizárólag egy szakterületre fókuszálunk, csak olyan problémák megoldásában segítünk, amelyek kifejezetten a meggyőzéstechnikához köthetők, ezért alaposan megvizsgáljuk, hogy biztosan ránk van-e szükség, tudunk-e értéket adni a vállalatnak.
Hasonlóan működünk, mint egy jó szakorvos. Ha vannak a páciensnek tünetei, nagyon nem mindegy, hogy miért fáj a feje a betegnek. Ha a vérnyomás magas, akkor segít a kardiológus, de ha rossz a szemünk, akkor ne ő végezze a műtétet.
Ha a vérnyomás magas, akkor segít a kardiológus, de ha rossz a szemünk, akkor ne ő végezze el a műtétet.
A Hatás című könyv szerzője, befolyásoláskutató
Értékesítési vezető – Opten
termékmenedzser – Szallas.hu Zrt.
Ügyvezető – Lindab
retail értékesítési igazgató
Garantáljuk, hogy elégedettek lesznek. Csak akkor állítunk ki számlát, ha az értékesítési számai növekedtek a képzés hatására.
Van a vállalatnak egy min. 5 fős értékesítői csapata.
Értékesítői vagy oktatási vezető vagy egy nagyvállalatnál.
Nem azzal akarsz piacot nyerni, hogy a legolcsóbb vagy
Tudod, hogy nem a képzés a drága, hanem az, ha nem használják a tanultakat, és emiatt megelőz a konkurencia
Cégreszabott meggyőzéstechnikai fogások Dr. Újszászi Bogár László Magyarország egyik legismertebb meggyőzés és befolyásolás technikai szakértőjétől és csapatától.