Cégreszabott
Meggyőzéstechnikai
Képzések
Megvizsgálom milyen technikák működnek az Ön cégénél, és az üzletkötők kihozzák a maximumot az értékesítésből! Nemzetközileg elismert tudományosan igazolt módszeremmel:
- többé nem akciókkal akarnak eladni az értékesítők
- nem csupán a profik hozzák a számokat
- jóval a képzés után is megmarad a növekedés
Beszéljen szakértőnkkel a cégéről
vagy olvasson tovább miért tudunk 100% garanciát vállalni
Találkozzon szakértőnkkel
Még több referenciáért kattintson ide








Az a szakmai meglátásom, hogy
- az egy napos tréningek csak a figyelemfelkeltésre elegendőek
- az Amerikából átvett módszerek sokszor nem működnek az itteni kulturális kontextusban
- csak a cégreszabott technikákat használják az üzletkötők

“A Meggyőzés Technika egy intelligens, tudományos módszer, amely nem ismer lehetetlent. A technika doktora csak azt ígéri, hogy megéri a pénzét. És megéri.”
Huber Ilona Katalin – Ügyvezető igazgató Cleartex Kft.
Több mint 2700 Képzett értékesítő
Több mint 30 Elégedett vállalat
Már 13 Elismerés és díj
Eddig 0 Cég élt a garanciával
A BDA komplex meggyőzéstechnikai rendszeremmel lényegesen hatékonyabb lesz a személyes eladás
A kutatásaim során rájöttem hogy az emberi agy mindig egyszerűsíti a döntést és ezt 3 szempontból kell vizsgálni:
- hogyan rendszerezte az agya az információkat az értékesítés előtt
- hogyan rendszerezi közben
- hogyan rendszerezi az információkat a személyes találkozás után
Erre épül a BDA Komplex meggyőzéstechnikai rendszerem.
Ezt fejlesztem az Ön cégére és értékesítőjére hogy még több üzletet tudjanak kötni.
Hiába jártam a Harvard Business School MBA programjára, nem találkoztam ilyen ütős befolyásolási és értékesítési technikákkal mindaddig, amíg nem ismertem meg Lászlót! Cégem értékesítőit egytől egyig beírattam hozzá!”
Katona Tamás – Ügyvezető


Felmérjük az üzletkötőket.
Csak olyan technikákat viszünk a képzésre, amit vagy nem ismernék még a kollégák, vagy nem használnak tudatosan. Nem akarunk olyan technikákat vinni, amire később azt mondják az üzletkötők, hogy ez “nem életszerű”.

Kidolgozzuk a cégreszabott képzést.
A több száz technika közül kiválasztjuk azt a 40-60 technikát, aminek a gyakorlatát közösen kidolgozzuk a képzésen. Erre azért van szükség, mert nem akarunk ráerőltetni egy technikákat sem az üzletkötőkre. Ha nem érzi a sajátjának, akkor nem fogja használni.

Utókövetjük az üzletkötőket.
Újra elmegyünk az értékesítőkkel, hogy megnézzük sikerült-e beépíteni a gyakorlatba a tanultakat. Nem akkor volt a hatékony a képzés, ha rögtön jól használja a technikákat. Akkor dolgoztunk jól, ha az üzletkötő képes saját magát vizsgálni a rendszer segítségével. Ha ez meg van, akkor ránk már nincs szükség.

Felkészítjük a vezetőket az ellenőrzésre.
Nagyon fontos, hogy miután elmegyünk a cégtől a vezető segítse a kollégákat a technikák fejlesztésében. Ha új termék jön be, vagy csak elakad az értékesítő a vezetőnek kell segíteni a modellünk használatával. Ehhez adunk segítséget a vezetőnek.
Mit jelent, hogy tudományosan igazolt?

Egyetemi oktatóként én azokban a meggyőzésitecnikai eszközökben hiszek, amit én magam vagy valamelyik általam elismert kutató itthoni kontextusban egy 3-500 fős mintán tesztelte és a kontrollcsoporthoz képest legalább 5-8%-os pluszt tudott mutatni az az adott technika.
„Engem megdöbbentett annak felismerése, hogy mennyire befolyásolnak mások és a tréning után mennyire jobban hallgat rám környezetem. A kollégáim is napokig beszéltek az előadásodon szerzett élményeikről.„
Sereghy Ervin – Michelin Hungária Kft. igazgatója

Miért minket válasszon?
Tesztelje élőben a meggyőzéstechnikai rendszerünket.
Írjon nekünk most!