Gyakran próbálkoznak Önnél az értékesítői, hogy árat kellene csökkenteni?

Meggyőzési technikáimmal könnyen eladnak drága termékeket is!

Hiába jártam a Harvard Business School MBA programjára, nem találkoztam ilyen ütős befolyásolási és értékesítési technikákkal mindaddig, amíg nem ismertem meg Lászlót! Cégem értékesítőit egytől egyig beírattam hozzá!”

Katona Tamás – Ügyvezető

Több mint 2700 Képzett értékesítő

Több mint 30 Elégedett vállalat

Már 13 Elismerés és díj

Eddig 0 Cég élt a garanciával

Cégreszabott, tudományosan bizonyított meggyőzési technikák, hogy értékesítői még több üzletet kössenek.100% garanciával!

Az a szakmai meglátásom, hogy

  • az egy napos tréningek csak a figyelemfelkeltésre elegendőek
  • az Amerikából átvett módszerek sokszor nem működnek az itteni kulturális kontextusban
  • a nem cégreszabott technikák vagy bejönnek vagy nem

“A Meggyőzés Technika egy intelligens, tudományos módszer, amely nem ismer lehetetlent. A technika doktora csak azt ígéri, hogy megéri a pénzét. És megéri.”

Huber Ilona Katalin – Ügyvezető igazgató Cleartex Kft.

Kifejlesztettem egy új és hatékony meggyőzéstechnikai rendszert a személyes eladásra

A kutatásaim során rájöttem hogy az emberi agy mindig egyszerűsíti a döntést és ezt 3 szempontból kell vizsgálni:

  • hogyan rendszerezte az agya az információkat az értékesítés előtt
  • hogyan rendszerezi közben
  • hogyan rendszerezi az információkat a személyes találkozásunk után

Erre épül a BDA Komplex meggyőzéstechnikai rendszerem.

Ezt fejlesztem az Ön cégére és értékesítőjére hogy még több üzletet tudjanak kötni.

Mit jelent, hogy tudományosan igazolt?

Egyetemi oktatóként én azokban a meggyőzésitecnikai eszközökben hiszek, amit én magam vagy valamelyik általam elismert kutató itthoni kontextusban egy 3-500 fős mintán tesztelte és a kontrollcsoporthoz képest legalább 5-8%-os pluszt tudott mutatni az adott technika.

dr. Újszászi Bogár László

Mi történik a komplex képzés során?

Az első hónapban elmegyek az üzletkötővel, és felmérem milyen technikákat és hogyan használ a személyes eladás során.
A második hónapban a megfigyeltek alapján cégre és értékesítőre szabott képzést fejlesztek és oktatok.
A harmadik hónapban újra elmegyek az üzletkötővel és a képzésen elhangzott ismereteket beépítjük a gyakorlatba. Ezután pedig megmérjük hogy hatékonyabb lett e a kolléga.

Az értékesítők nem csak bemagolják, hanem meg is értik a meggyőzéstechnika fogásokat. Többek között azért is, mert közösen írjuk meg az új tudásanyagot. Ezzel tudom azt elérni, hogy a képzés után is megtartsák és használják a technikákat az értékesítők. 

Egyszerű. Mérhető. Hatékony.

„Engem megdöbbentett annak felismerése, hogy mennyire befolyásolnak mások és a tréning után mennyire jobban hallgat rám környezetem. A kollégáim is napokig beszéltek az előadásodon szerzett élményeikről.„

Sereghy Ervin – Michelin Hungária Kft. igazgatója

Nem tudom azt ígérni, hogy Önöknél is működni fog.

Ezért készítek felmérést. Így nem csupán marketingfogás, hogy 100%-os garanciát vállalok a szolgáltatásomra.

Csak azt van értelme oktatni, ami a gyakorlatban is

működik

Éppen ezért javaslom, hogy teszteljük a gyakorlatban a meggyőzéstechnikai modellemet. Nézzük meg, hogy Önt megtudom-e győzni. Autót is úgy vesz az ember, hogy előtte kipróbálja.

Mivel cégreszabott a szolgáltatás, ezért csak korlátozott számban tudok ügyfeleket vállalni

Ha úgy látja, hogy az értékesítői több üzletet is tudnának kötni, akkor igyunk meg egy kávét és nézzük meg, hogy az én szaktudásomra van-e szüksége!

Kérjen ingyenes konzultációt!

Adatvédelem

Adatvédelmi nyilatkozatot itt tudja letölteni:ITT

Follow my social media