fbpx

Blog

Az ígéret csapdája

Az ígéret csapdája

Gyakran használunk olyan közhelyeket, mint például: „nem tartja be az ígéretét”, „megbízhatatlan”, „pedig a szavát adta, megígérte”. Ugye, ismerős? Ilyenkor általában a másikat hibáztatjuk, és okoljuk azért, hogy hiába ígért meg valamit, azt nem teljesítette. Ennek a...

bővebben
Hogyan kérjünk úgy, hogy azt mindenki teljesítse?

Hogyan kérjünk úgy, hogy azt mindenki teljesítse?

Napunk nagy részét automatikus cselekedetekkel töltjük. Felkelünk reggel, elvégezzük a napi rutint, elindulunk, bezárjuk az ajtót, felszállunk a buszra, beszállunk a liftbe stb. Ezek a cselekvések, legalábbis ezek túlnyomó többsége automatikusan, rutinszerűen működik....

bővebben

Hogyan tegyük emlékezetessé a tárgyalást?

Ha megpróbálunk megjegyezni egy nevet vagy telefonszámot és valami megzavarja a figyelmünket, akkor valószínűleg gyorsan el is felejtünk mindent, amit nem tudunk feljegyezni. Ennek az oka, hogy ezeket az információkat a munkamemóriánkban tároljuk, ami attól függ, hogy...

bővebben
A Nespresso titok – 2. rész

A Nespresso titok – 2. rész

5 részes sorozatunkban a világhírű branddel, a Nespressoval foglalkozunk. Kifejtjük, hogy hogyan működik a meggyőzéstechnikája és hogyan használják az üzleti marketingfogásokat.  Az előző részben azzal foglalkoztunk, hogy mitől válik egyedivé a Nespresso brand, és...

bővebben
A Nespresso titok – 1. rész

A Nespresso titok – 1. rész

Valószínűleg mindenki hallott már a Nespresso-ról, amely márka az utóbbi néhány évben olyan világhírnévre tett szert. De hogyan képes elérni azt egy vállalat, hogy abban a szektorban, amelyben gyárt vagy szolgáltat (jelen esetünkben egy kávék között) azonnal az a...

bővebben
Hogyan győzzük meg az X, Y vagy a Z generáció tagjait?

Hogyan győzzük meg az X, Y vagy a Z generáció tagjait?

A tárgyalástechnikában és meggyőzésben is nagy kihívást jelent az, hogy a régi technikák, régebben jól kitalált módszerek nem biztos, hogy működnek az X, Y vagy éppen a Z generáció tagjainál. Természetesen ez sem lehetetlen, erre is vannak kutatások, és erre is vannak...

bővebben
Miért jó az üzleti reggeli?

Miért jó az üzleti reggeli?

Mire jó az üzleti reggeli? Miért menjünk el, vagy miért szervezzünk? Olyan lehetőségek rejlenek benne, amire nem is gondolnánk! A rádióinterjúban pedig elmondjuk, hogy mik ezek, és hogyan viselkedjünk egy ilyen eseményen!...

bővebben

Hogyan használjuk a meggyőzéstechnikát egy randevún?

Az előző videóban egy kisebb technikai problémánk adódott, és egy másik téma került ki, azonban most itt az eredeti, javítva, a tökéletes randikról! Sokan kérdezik tőlünk, hogy a meggyőzéstechnika használható-e a magánéletben is, például egy randevún. Jó hírünk van,...

bővebben
Hogyan használjuk a meggyőzéstechnikát egy randevún?

Hogyan használjuk a meggyőzéstechnikát egy randevún?

Sokan kérdezik tőlünk, hogy a meggyőzéstechnika használható-e a magánéletben is, például egy randevún. Jó hírünk van, természetesen igen. Ugyanis nagyon nem mindegy, hogy mit mondunk, és hogyan mondjuk, ahogy az sem, hogy miről beszélgetünk potenciális partnerünkkel....

bővebben
Hogyan érik el a benzinkutakon, hogy többet vásároljunk?

Hogyan érik el a benzinkutakon, hogy többet vásároljunk?

Legtöbbünk valószínűleg járt már autópályát; hosszabb úton pedig bizonyára tartott egy- egy pihenőt valamely benzinkúton- nem csak vásárlási, hanem mosdóhasználati okokból is. Ha jól átgondolják, az utóbbi időben egyre kevesebb az olyan autópálya melletti benzinkút,...

bővebben
Mi is az a konferencia és miért fontos?

Mi is az a konferencia és miért fontos?

Miért fontos egy cégnek, hogy konferenciát szervezzen? Mikor szükséges egy konferencia, és egyáltalán mit hívunk konferenciának? Miért és mikor van rá szükség? Jobb-e, ha a cégünknek rengeteg előadása van, vagy inkább szervezzünk kevesebbet? Ezekre a kérdésekre adtunk...

bővebben