fbpx

Blog

Hogyan érjük el, hogy egyetértsenek velünk ügyfeleink?

Hogyan érjük el, hogy egyetértsenek velünk ügyfeleink?

Minden vezető és előadó félelme, hogyha egy konferencián vagy bármilyennagyobb közönség előtt kell felszólalnia, akkor nehogy valami olyat mondjon,ami nem szimpatikus a hallgatóság számára. Különösen igaz ez akkor, ha olyandologról kell beszélnie, amiről már előre...

bővebben
3 tipp a sikeres meggyőzéshez

3 tipp a sikeres meggyőzéshez

Dr. Újszászi Bogár László a Nóvum című műsor vendége volt, ahol arról beszélt, milyen tudományosan igazolt meggyőzési technikák működnek a gyakorlatban.    

bővebben
Hogyan növeli az áru értékét egy érintés?

Hogyan növeli az áru értékét egy érintés?

Vajon hogyan érhetjük el egy potenciális ügyfelünknél, hogy érzelmi kapcsolatot alakítson ki az eladott áruval, vagy akár szolgáltatással úgy, hogy még azt meg sem vásárolta? Joann Peck és Suzanne Su kutatók azt feltételezték, hogy egy áru értéke megnő attól, hogyha...

bővebben
Hogyan győzzünk meg valakit elektronikusan?

Hogyan győzzünk meg valakit elektronikusan?

Manapság, amikor már szinte minden elektronikusan működik, becslések szerint 850 millió céges e-mail címen naponta átlagosan 110 levelet küldünk és fogadunk. Ez a szám pedig folyamatosan növekszik. Az üzletágakban már ez a típusú kommunikáció az elsődleges, ráadásul...

bővebben
16 rábeszélő stratégia – II. rész

16 rábeszélő stratégia – II. rész

Előző cikkünkben- amelyet, ha nem olvastatok, mindenképp azzal kezdjétek, ide kattintva! – megismerhettétek a meggyőzési stratégiák 8 alapvető trükkjét, melyet nem csak mi alkalmazhatunk, hanem biztosak lehetünk benne, hogy rajtunk is alkalmaznak. Rendkívül hasznosak...

bővebben
16 meggyőzési stratégia – I. rész

16 meggyőzési stratégia – I. rész

Az előző cikkeinkből már kiderült, hogy az üzleti meggyőzésnek, rábeszélésnek számos útja van; ezerféleképpen próbálhatjuk meg tárgyalópartnerüknél elérni, hogy azt tegye, amit szeretnénk. Ezeket természetesen össze lehet gyűjteni, lehet kombinálni is és tesztelni;...

bővebben
Az ígéret csapdája

Az ígéret csapdája

Gyakran használunk olyan közhelyeket, mint például: „nem tartja be az ígéretét”, „megbízhatatlan”, „pedig a szavát adta, megígérte”. Ugye, ismerős? Ilyenkor általában a másikat hibáztatjuk, és okoljuk azért, hogy hiába ígért meg valamit, azt nem teljesítette. Ennek a...

bővebben