fbpx

Blog

De vajon miért sült el visszafelé a meggyőzési folyamat?

De vajon miért sült el visszafelé a meggyőzési folyamat?

„Ezt még megérdemlem” – halljuk sokszor ezt a mondatot az éppen fogyókúrázó ismerősünktől. Sokszor tapasztaljuk, hogy egyes emberek például edzés után azt gondolják, hogy nyugodtan fogyaszthatnak bármilyen hizlaló dolgot – hiszen már ledolgozták ennek az árát. Jesse...

bővebben
Hogyan érjük el, hogy egyetértsenek velünk ügyfeleink?

Hogyan érjük el, hogy egyetértsenek velünk ügyfeleink?

Minden vezető és előadó félelme, hogyha egy konferencián vagy bármilyennagyobb közönség előtt kell felszólalnia, akkor nehogy valami olyat mondjon,ami nem szimpatikus a hallgatóság számára. Különösen igaz ez akkor, ha olyandologról kell beszélnie, amiről már előre...

bővebben
3 tipp a sikeres meggyőzéshez

3 tipp a sikeres meggyőzéshez

Dr. Újszászi Bogár László a Nóvum című műsor vendége volt, ahol arról beszélt, milyen tudományosan igazolt meggyőzési technikák működnek a gyakorlatban.    

bővebben
Hogyan növeli az áru értékét egy érintés?

Hogyan növeli az áru értékét egy érintés?

Vajon hogyan érhetjük el egy potenciális ügyfelünknél, hogy érzelmi kapcsolatot alakítson ki az eladott áruval, vagy akár szolgáltatással úgy, hogy még azt meg sem vásárolta? Joann Peck és Suzanne Su kutatók azt feltételezték, hogy egy áru értéke megnő attól, hogyha...

bővebben
Hogyan győzzünk meg valakit elektronikusan?

Hogyan győzzünk meg valakit elektronikusan?

Manapság, amikor már szinte minden elektronikusan működik, becslések szerint 850 millió céges e-mail címen naponta átlagosan 110 levelet küldünk és fogadunk. Ez a szám pedig folyamatosan növekszik. Az üzletágakban már ez a típusú kommunikáció az elsődleges, ráadásul...

bővebben