fbpx

Blog

Hogyan növeli az áru értékét egy érintés?

Hogyan növeli az áru értékét egy érintés?

Vajon hogyan érhetjük el egy potenciális ügyfelünknél, hogy érzelmi kapcsolatot alakítson ki az eladott áruval, vagy akár szolgáltatással úgy, hogy még azt meg sem vásárolta? Joann Peck és Suzanne Su kutatók azt feltételezték, hogy egy áru értéke megnő attól, hogyha...

bővebben
Hogyan győzzünk meg valakit elektronikusan?

Hogyan győzzünk meg valakit elektronikusan?

Manapság, amikor már szinte minden elektronikusan működik, becslések szerint 850 millió céges e-mail címen naponta átlagosan 110 levelet küldünk és fogadunk. Ez a szám pedig folyamatosan növekszik. Az üzletágakban már ez a típusú kommunikáció az elsődleges, ráadásul...

bővebben
16 rábeszélő stratégia – II. rész

16 rábeszélő stratégia – II. rész

Előző cikkünkben- amelyet, ha nem olvastatok, mindenképp azzal kezdjétek, ide kattintva! – megismerhettétek a meggyőzési stratégiák 8 alapvető trükkjét, melyet nem csak mi alkalmazhatunk, hanem biztosak lehetünk benne, hogy rajtunk is alkalmaznak. Rendkívül hasznosak...

bővebben
16 meggyőzési stratégia – I. rész

16 meggyőzési stratégia – I. rész

Az előző cikkeinkből már kiderült, hogy az üzleti meggyőzésnek, rábeszélésnek számos útja van; ezerféleképpen próbálhatjuk meg tárgyalópartnerüknél elérni, hogy azt tegye, amit szeretnénk. Ezeket természetesen össze lehet gyűjteni, lehet kombinálni is és tesztelni;...

bővebben
Az ígéret csapdája

Az ígéret csapdája

Gyakran használunk olyan közhelyeket, mint például: „nem tartja be az ígéretét”, „megbízhatatlan”, „pedig a szavát adta, megígérte”. Ugye, ismerős? Ilyenkor általában a másikat hibáztatjuk, és okoljuk azért, hogy hiába ígért meg valamit, azt nem teljesítette. Ennek a...

bővebben
Hogyan kérjünk úgy, hogy azt mindenki teljesítse?

Hogyan kérjünk úgy, hogy azt mindenki teljesítse?

Napunk nagy részét automatikus cselekedetekkel töltjük. Felkelünk reggel, elvégezzük a napi rutint, elindulunk, bezárjuk az ajtót, felszállunk a buszra, beszállunk a liftbe stb. Ezek a cselekvések, legalábbis ezek túlnyomó többsége automatikusan, rutinszerűen működik....

bővebben

Hogyan tegyük emlékezetessé a tárgyalást?

Ha megpróbálunk megjegyezni egy nevet vagy telefonszámot és valami megzavarja a figyelmünket, akkor valószínűleg gyorsan el is felejtünk mindent, amit nem tudunk feljegyezni. Ennek az oka, hogy ezeket az információkat a munkamemóriánkban tároljuk, ami attól függ, hogy...

bővebben
A Nespresso titok – 2. rész

A Nespresso titok – 2. rész

5 részes sorozatunkban a világhírű branddel, a Nespressoval foglalkozunk. Kifejtjük, hogy hogyan működik a meggyőzéstechnikája és hogyan használják az üzleti marketingfogásokat.  Az előző részben azzal foglalkoztunk, hogy mitől válik egyedivé a Nespresso brand, és...

bővebben
A Nespresso titok – 1. rész

A Nespresso titok – 1. rész

Valószínűleg mindenki hallott már a Nespresso-ról, amely márka az utóbbi néhány évben olyan világhírnévre tett szert. De hogyan képes elérni azt egy vállalat, hogy abban a szektorban, amelyben gyárt vagy szolgáltat (jelen esetünkben egy kávék között) azonnal az a...

bővebben
Hogyan győzzük meg az X, Y vagy a Z generáció tagjait?

Hogyan győzzük meg az X, Y vagy a Z generáció tagjait?

A tárgyalástechnikában és meggyőzésben is nagy kihívást jelent az, hogy a régi technikák, régebben jól kitalált módszerek nem biztos, hogy működnek az X, Y vagy éppen a Z generáció tagjainál. Természetesen ez sem lehetetlen, erre is vannak kutatások, és erre is vannak...

bővebben
Miért jó az üzleti reggeli?

Miért jó az üzleti reggeli?

Mire jó az üzleti reggeli? Miért menjünk el, vagy miért szervezzünk? Olyan lehetőségek rejlenek benne, amire nem is gondolnánk! A rádióinterjúban pedig elmondjuk, hogy mik ezek, és hogyan viselkedjünk egy ilyen eseményen!...

bővebben

Hogyan használjuk a meggyőzéstechnikát egy randevún?

Az előző videóban egy kisebb technikai problémánk adódott, és egy másik téma került ki, azonban most itt az eredeti, javítva, a tökéletes randikról! Sokan kérdezik tőlünk, hogy a meggyőzéstechnika használható-e a magánéletben is, például egy randevún. Jó hírünk van,...

bővebben