Blog
Ragaszkodik az ügyfél a régi dolgokhoz? Így változtasd meg!
Miért ragaszkodik a régi rossz dologhoz az ügyfél vagy éppen a beosztottak? És ezt, hogyan lehet a meggyőzéstechnikával megváltoztatni? Bevezetés: Számtalan könyvben lehet arról olvasni, hogy a döntéseink jelentős többsége tudat alatt megy végbe. Viszont kevés...
Miért meggyőzőek az álhírek? – Interjú a Fókuszban Dr. Újszászi Bogár Lászlóval
Dr. Újszászi Bogár Lászó a koronavírussal kapcsolatos álhírek meggyőzőerejéről beszélt a Fókusz legutóbbi adásában.
Csináld ezt, hogy a vevő úgy döntsön, ahogy te szeretnéd!
1982-ben egy Elliot nevű páciensnek tumor nőtt az agyába (orbitofrontal cortex), ami bár zátonyra futtatta az élete hátralévő részét, fontos felfedezést hozott a tudománynak. A daganat előtt Elliot egy sikeres könyvelő volt, saját házzal, feleséggel és...
Milyen technikával tudod elérni, hogy az ügyfél úgy érezze, hogy a Te terméked kell neki
Az értékesítés során rendkívüli jelentősége van annak, hogy milyen érzéseket keltünk vevőjelöltben. A kellemes, pozitív érzetek és gondolatok nagyban segíthetnek minket az eladásban, ezért érdemes figyelmet fordítani arra, hogy megteremtsük a pozitív kedélyállapotot...
Ezért hiúsul meg az üzleted, ha túl sokat akarsz nyerni! – Irracionális döntések az üzleti életben
Az üzletnek az egyik nyilvánvaló célja az, hogy nyerjünk rajta, azonban sok helyről lehet hallani, hogy az értékesítés során törekedjünk a “win-win” szituációra (az a helyzet, amikor mindkét fél nyer az üzleten). De miért olyan fontos ez?Egy különleges, ultimátum...
Így érd el, hogy a vevő téged válaszon a konkurencia helyett!
Valószínűleg mindnyájunkkal megtörtént már, hogy hallottunk egy dalt, amely első hallásra nem fogott meg, de miután többször meghallgattuk, nagyon megtetszett. A jelenség jól példázza azt a pszichológiai hatást, amelyet egyszerű expozíciós hatásnak...
Így bánj a “túl okos” vevőkkel…
Minden értékesítő találkozott már olyan vevővel, aki mindent jobban tud, akadékoskodik és ellehetetleníti az értékesítés folyamatát. De miért viselkednek így egyes potenciális ügyfelek? És hogyan lehet őket kezelni? Nos, a viselkedésnek több oka is lehet....
Érzelem és logika: így befolyásoljuk a vevő döntését
Az, ahogyan az ember saját magát figyeli meg, illetve ahogyan a külvilágot szemléli nagyban eltér egymástól.Azt hisszük tisztában vagyunk azzal milyenek vagyunk, hogyan hozunk döntést, és hogy a jövőbeli szituációkban hogyan fogunk viselkedni, ám sajnos - ahogy ezt...
Hogyan kezeljük a vevő problémáját?
Csak akkor beszélhetünk eladásról, ha egy felmerülő problémára egy tényleges megoldást tudunk kínálni.A vevő problémája tehát hatalmas jelentőséggel bír - ezzel együtt pedig az is, hogy hogyan ismerjük fel és kezeljük azt. Maga a vevő is többféleképpen állhat a saját...
Hogyan maradhat egy értékesítő emlékezetes az ügyfele számára?
A legtöbb szektorban rengeteg a konkurencia. Sokszor az ügyfél az alapján választ, hogy kire emlékszik vissza, főleg ha nem azonnali a vásárlás. A megfelelő marketing ugyan segít egy termék pozícionálásában és eladhatóságában, de mi az, amit mi magunk meg tudunk tenni...
3 meggyőzéstechnikai trükk, amivel könnyebb lesz az értékesítés
Gondolkoztál már azon, hogy miért fordul elő olyan sokszor a vásárlásnál, hogy több dolgot veszünk, mint amennyire szükségünk van, vagy mint amennyit eredetileg akartunk? A válasz kapcsolatban lehet azokkal a pszichológiai hatásokkal, amelyeket a különböző nagyobb és...
Hogyan tudod elérni a zenével, hogy többet vásároljanak az ügyfelek?
Kisebb vagy nagyobb mértékben mindannyiunk életében jelen van a zene. Ám arra kevesen gondolnak, hogy a szórakozás mellett sok minden másra is jó lehet. Már pusztán a beszéd is nagy hatással lehet ránk, de a ritmussal, különböző dallamokkal és egyedi stílussal a zenék...
Így győzd meg az ügyfelet, hogy nem vagy drága
„A magyarok árérzékenyek” – tízből kilenc embernek ez az első mondata, ha az árakról kérdezzük őket. De akkor miért nem mindenki a legolcsóbb dolgokat veszi? Hogyan lehet, hogy valamire többet költünk, mégsem találjuk drágábbnak? És mi az a kognitív könyvelés A cikk...
Hogyan tudod megelőzni, hogy átverjenek? RTL Klub – Fókusz riport Dr. Újszászi Bogár Lászlóval
Az RTL Klub Fókusz című műsorában arról kérdezték Dr. Újszászi Bogár László meggyőzéstechnikai szakértőt, hogy miért lehet ilyen könnyedén átverni az embereket. A riportban többek között arra is kitér a szakértő, hogy mit tehetünk az ellen, hogy ne legyünk ilyen...
100 milliókat adnak az értékesítők a konkurenciának, mert nem kérdeznek – Index interjú
Sokszor, már a legelején elbukják az év legfontosabb tárgyalását a vállalatok, pedig lenne más út is, ha tudatosan választanák ki a megfelelő technikát. A meggyőzés egyáltalán nem a szerencsén múlik. Több száz tudományosan bizonyított technika van, amelyek megfelelő...
De vajon miért sült el visszafelé a meggyőzési folyamat?
„Ezt még megérdemlem” – halljuk sokszor ezt a mondatot az éppen fogyókúrázó ismerősünktől. Sokszor tapasztaljuk, hogy egyes emberek például edzés után azt gondolják, hogy nyugodtan fogyaszthatnak bármilyen hizlaló dolgot – hiszen már ledolgozták ennek az árát. Jesse...
Hogyan tudod pénz nélkül meggyőzni az alkalmazottakat, hogy jobban dolgozzanak?
A vállalati belső kommunikáció egyik legnagyobb kihívása mindig is az volt, hogy vajon milyen módszerekkel érhetjük el, hogy beosztottjaink mindig motiváltak legyenek. Hogyan ösztönözzük őket a hatékony munkavégzésre? Egyszerű sztereotípia, hogy erre a legjobb...
Hogyan érjük el, hogy egyetértsenek velünk ügyfeleink?
Minden vezető és előadó félelme, hogyha egy konferencián vagy bármilyennagyobb közönség előtt kell felszólalnia, akkor nehogy valami olyat mondjon,ami nem szimpatikus a hallgatóság számára. Különösen igaz ez akkor, ha olyandologról kell beszélnie, amiről már előre...