Blog

Már a Portfolio.hu-n is olvasható az OTP Business Cafénak adott interjúm, amelyben a legújabb értékesítési trendekről, az emberi agy működéséről,...

Egy meggyőző termékfotó többet mond ezer szónál – ez különösen igaz az online vásárlások esetében. A vásárlók ugyanis nem tudják...

A meggyőzés egyik leghatékonyabb módja az, ha elérjük, hogy a meggyőzni kívánt személy saját magát győzze meg. Ez elsőre rendkívül...

A színpszichológia egy viszonylag új, jelenleg fejlődés előtt álló kutatási terület. Azt ugyanakkor már számos kutatás igazolta, hogy a színek...

A széles választék rengeteg lehetőséget jelent. Ha szeretnénk venni egy csokit, elképesztően nagy kínálatot találunk a szupermarketek polcain. Melyik legyen?...

Évekkel ezelőtt „temetni kezdték” a Gutenberg-galaxist – ahogy az e-mail marketinget is. A papír drágul, az előállítás nehezebb, így a...

Hogyan tudjuk rögzíteni a kellemes vásárlói élményeket? Hogyan tudjuk előre befolyásolni vásárlóink, ügyfeleink hangulatát vagy akár kitalálni a gondolataikat? Fontos...

Emberek közötti meggyőzésről már sokat beszéltem itt a blogon. De mi a helyzet, amikor a kapcsolat egyik szereplője ember, a...

“Hol volt, hol nem volt”-tól “Boldogan éltek, míg meg nem”-ig gondolkodunk. A narratívák iránti vágy hihetetlenül ősi ösztön az emberben....

Csatlakozz a több ezer értékesítőhöz, akik sikeresen használják a technikáinkat!

Iratkozz fel az Instant Meggyőzés Klub várólistájára és megkapod a TOP5 meggyőzéstechnikát ajándékba!