fbpx

Blog

Így bánj a “túl okos” vevőkkel…

Így bánj a “túl okos” vevőkkel…

Minden értékesítő találkozott már olyan vevővel, aki mindent jobban tud, akadékoskodik és ellehetetleníti az értékesítés folyamatát. De miért viselkednek így egyes potenciális ügyfelek? És hogyan lehet őket kezelni? Nos, a viselkedésnek több oka is lehet....

bővebben
Érzelem és logika: így befolyásoljuk a vevő döntését

Érzelem és logika: így befolyásoljuk a vevő döntését

Az, ahogyan az ember saját magát figyeli meg, illetve ahogyan a külvilágot szemléli nagyban eltér egymástól.Azt hisszük tisztában vagyunk azzal milyenek vagyunk, hogyan hozunk döntést, és hogy a jövőbeli szituációkban hogyan fogunk viselkedni, ám sajnos - ahogy ezt...

bővebben
Hogyan kezeljük a vevő problémáját?

Hogyan kezeljük a vevő problémáját?

Csak akkor beszélhetünk eladásról, ha egy felmerülő problémára egy tényleges megoldást tudunk kínálni.A vevő problémája tehát hatalmas jelentőséggel bír - ezzel együtt pedig az is, hogy hogyan ismerjük fel és kezeljük azt. Maga a vevő is többféleképpen állhat a saját...

bővebben
Így győzd meg az ügyfelet, hogy nem vagy drága

Így győzd meg az ügyfelet, hogy nem vagy drága

„A magyarok árérzékenyek” – tízből kilenc embernek ez az első mondata, ha az árakról kérdezzük őket. De akkor miért nem mindenki a legolcsóbb dolgokat veszi? Hogyan lehet, hogy valamire többet költünk, mégsem találjuk drágábbnak? És mi az a kognitív könyvelés A cikk...

bővebben
De vajon miért sült el visszafelé a meggyőzési folyamat?

De vajon miért sült el visszafelé a meggyőzési folyamat?

„Ezt még megérdemlem” – halljuk sokszor ezt a mondatot az éppen fogyókúrázó ismerősünktől. Sokszor tapasztaljuk, hogy egyes emberek például edzés után azt gondolják, hogy nyugodtan fogyaszthatnak bármilyen hizlaló dolgot – hiszen már ledolgozták ennek az árát. Jesse...

bővebben
Hogyan érjük el, hogy egyetértsenek velünk ügyfeleink?

Hogyan érjük el, hogy egyetértsenek velünk ügyfeleink?

Minden vezető és előadó félelme, hogyha egy konferencián vagy bármilyennagyobb közönség előtt kell felszólalnia, akkor nehogy valami olyat mondjon,ami nem szimpatikus a hallgatóság számára. Különösen igaz ez akkor, ha olyandologról kell beszélnie, amiről már előre...

bővebben