Blog
Hogyan maradhat egy értékesítő emlékezetes az ügyfele számára?
A legtöbb szektorban rengeteg a konkurencia. Sokszor az ügyfél az alapján választ, hogy kire emlékszik vissza, főleg ha nem azonnali a vásárlás. A megfelelő marketing ugyan segít egy termék pozícionálásában és eladhatóságában, de mi az, amit mi magunk meg tudunk tenni...
3 meggyőzéstechnikai trükk, amivel könnyebb lesz az értékesítés
Gondolkoztál már azon, hogy miért fordul elő olyan sokszor a vásárlásnál, hogy több dolgot veszünk, mint amennyire szükségünk van, vagy mint amennyit eredetileg akartunk? A válasz kapcsolatban lehet azokkal a pszichológiai hatásokkal, amelyeket a különböző nagyobb és...
Hogyan tudod elérni a zenével, hogy többet vásároljanak az ügyfelek?
Kisebb vagy nagyobb mértékben mindannyiunk életében jelen van a zene. Ám arra kevesen gondolnak, hogy a szórakozás mellett sok minden másra is jó lehet. Már pusztán a beszéd is nagy hatással lehet ránk, de a ritmussal, különböző dallamokkal és egyedi stílussal a zenék...
Így győzd meg az ügyfelet, hogy nem vagy drága
„A magyarok árérzékenyek” – tízből kilenc embernek ez az első mondata, ha az árakról kérdezzük őket. De akkor miért nem mindenki a legolcsóbb dolgokat veszi? Hogyan lehet, hogy valamire többet költünk, mégsem találjuk drágábbnak? És mi az a kognitív könyvelés A cikk...
Hogyan tudod megelőzni, hogy átverjenek? RTL Klub – Fókusz riport Dr. Újszászi Bogár Lászlóval
Az RTL Klub Fókusz című műsorában arról kérdezték Dr. Újszászi Bogár László meggyőzéstechnikai szakértőt, hogy miért lehet ilyen könnyedén átverni az embereket. A riportban többek között arra is kitér a szakértő, hogy mit tehetünk az ellen, hogy ne legyünk ilyen...
100 milliókat adnak az értékesítők a konkurenciának, mert nem kérdeznek – Index interjú
Sokszor, már a legelején elbukják az év legfontosabb tárgyalását a vállalatok, pedig lenne más út is, ha tudatosan választanák ki a megfelelő technikát. A meggyőzés egyáltalán nem a szerencsén múlik. Több száz tudományosan bizonyított technika van, amelyek megfelelő...
De vajon miért sült el visszafelé a meggyőzési folyamat?
„Ezt még megérdemlem” – halljuk sokszor ezt a mondatot az éppen fogyókúrázó ismerősünktől. Sokszor tapasztaljuk, hogy egyes emberek például edzés után azt gondolják, hogy nyugodtan fogyaszthatnak bármilyen hizlaló dolgot – hiszen már ledolgozták ennek az árát. Jesse...
Hogyan tudod pénz nélkül meggyőzni az alkalmazottakat, hogy jobban dolgozzanak?
A vállalati belső kommunikáció egyik legnagyobb kihívása mindig is az volt, hogy vajon milyen módszerekkel érhetjük el, hogy beosztottjaink mindig motiváltak legyenek. Hogyan ösztönözzük őket a hatékony munkavégzésre? Egyszerű sztereotípia, hogy erre a legjobb...
Hogyan érjük el, hogy egyetértsenek velünk ügyfeleink?
Minden vezető és előadó félelme, hogyha egy konferencián vagy bármilyennagyobb közönség előtt kell felszólalnia, akkor nehogy valami olyat mondjon,ami nem szimpatikus a hallgatóság számára. Különösen igaz ez akkor, ha olyandologról kell beszélnie, amiről már előre...
Ez az egyetlen apró trükk elég lehet valakinek a meggyőzéséhez
Az emberek azon vágya, hogy mások viselkedését kövessék, annyira erős, hogy nemcsak érzelmileg megterhelő ennek ellenállni, hanem a legújabb neurológia kutatások szerint akár fizikai fájdalmat is okozhat. Solomon Asch és Gregory Berns az 1950-es években végzett egy...
Milyen kis újítás csökkentheti nagymértékben a halogatási hajlandóságot?
Egy nemrégiben készült felmérés alapján, az amerikai Best Buy áruházlánc évi közel millió dolláros nyereséget termel a le nem vásárolt ajándékutalványok összegéből. De nem ez az egyetlen eset, a Tower Group fogyasztáskutatással foglalkozó cég kimutatta: éves szinten...
Mivel vehetjük rá az embereket, hogy tartsák magukat a megbeszélt találkozóhoz?
Mivel vehetjük rá az embereket, hogy tartsák magukat a megbeszélt találkozóhoz? Komoly problémát jelent a szolgáltatási szektorban, hogy a megbeszélt időpontok egészen nagy részét a leendő ügyfelek nem tartják be, és nem jelennek meg a találkozón. Legyen az akár...
Miért nem sikerül meggyőznöd a régi ügyfeledet, ismerősödet?
Mit tegyen egy vezető, hogy az értékesítői együttműködjenek?
Ebben a videóban olyan meggyőzési technikát mutat be Dr. Újszászi Bogár László, amivel könnyebb tudjuk elérni, hogy az emberek együttműködjenek. A videó elsősorban az értékesítési vezetőknek szól, de egy kis kreatív gondolkodással könnyen lehet belőle értékesítési...
Hogyan befolyásolják döntéseinket a nevek vagy a termékek elnevezése?
2012- ben a Sandy hurrikán végigsöpört a Karib-tengeren és az Atlanti-óceán egyes térségein. Óriási mentőakciók indultak, cégek százai szálltak be anyagi vagy logisztikai támogatásokkal segíteni a rászorultaknak segíteni (Cialdini et al, 2015). A hírcsatornák szerepe...
3 tipp a sikeres meggyőzéshez
Dr. Újszászi Bogár László a Nóvum című műsor vendége volt, ahol arról beszélt, milyen tudományosan igazolt meggyőzési technikák működnek a gyakorlatban.
Meggyőzéstechnika az agrárszektorban
A Portfolio Agrárszektor Konferencián arról beszéltem, hogyan működik a meggyőzéstechnika az agrár szektorban. Köszönöm a cikket:) A cikk ezen a linken érhető el:...
Hogyan lehet elérni, hogy az ügyfél igazat mondjon a tárgyalás során?
Ismét meghívtak beszélgetni a meggyőzés és befolyásolástechnika tudományáról. A műsorban az alábbi témákat érintjük: - Miért népszerűek a vállalati értékesítési tréningek? - Milyen kommunikációs hibákat követnek el az üzletkötők? Újszászi Bogár...