Az értékesítés során rendkívüli jelentősége van annak, hogy milyen érzéseket keltünk vevőjelöltben. A kellemes, pozitív érzetek és gondolatok nagyban segíthetnek minket az eladásban, ezért érdemes figyelmet fordítani arra, hogy megteremtsük a pozitív kedélyállapotot...
Az üzletnek az egyik nyilvánvaló célja az, hogy nyerjünk rajta, azonban sok helyről lehet hallani, hogy az értékesítés során törekedjünk a “win-win” szituációra (az a helyzet, amikor mindkét fél nyer az üzleten). De miért olyan fontos ez?Egy különleges, ultimátum...
Valószínűleg mindnyájunkkal megtörtént már, hogy hallottunk egy dalt, amely első hallásra nem fogott meg, de miután többször meghallgattuk, nagyon megtetszett. A jelenség jól példázza azt a pszichológiai hatást, amelyet egyszerű expozíciós hatásnak...
Minden értékesítő találkozott már olyan vevővel, aki mindent jobban tud, akadékoskodik és ellehetetleníti az értékesítés folyamatát. De miért viselkednek így egyes potenciális ügyfelek? És hogyan lehet őket kezelni? Nos, a viselkedésnek több oka is lehet....
Az, ahogyan az ember saját magát figyeli meg, illetve ahogyan a külvilágot szemléli nagyban eltér egymástól.Azt hisszük tisztában vagyunk azzal milyenek vagyunk, hogyan hozunk döntést, és hogy a jövőbeli szituációkban hogyan fogunk viselkedni, ám sajnos – ahogy...
Csak akkor beszélhetünk eladásról, ha egy felmerülő problémára egy tényleges megoldást tudunk kínálni.A vevő problémája tehát hatalmas jelentőséggel bír – ezzel együtt pedig az is, hogy hogyan ismerjük fel és kezeljük azt. Maga a vevő is többféleképpen állhat a...
A legtöbb szektorban rengeteg a konkurencia. Sokszor az ügyfél az alapján választ, hogy kire emlékszik vissza, főleg ha nem azonnali a vásárlás. A megfelelő marketing ugyan segít egy termék pozícionálásában és eladhatóságában, de mi az, amit mi magunk meg tudunk tenni...
Gondolkoztál már azon, hogy miért fordul elő olyan sokszor a vásárlásnál, hogy több dolgot veszünk, mint amennyire szükségünk van, vagy mint amennyit eredetileg akartunk? A válasz kapcsolatban lehet azokkal a pszichológiai hatásokkal, amelyeket a különböző nagyobb és...
Kisebb vagy nagyobb mértékben mindannyiunk életében jelen van a zene. Ám arra kevesen gondolnak, hogy a szórakozás mellett sok minden másra is jó lehet. Már pusztán a beszéd is nagy hatással lehet ránk, de a ritmussal, különböző dallamokkal és egyedi stílussal a zenék...
„A magyarok árérzékenyek” – tízből kilenc embernek ez az első mondata, ha az árakról kérdezzük őket. De akkor miért nem mindenki a legolcsóbb dolgokat veszi? Hogyan lehet, hogy valamire többet költünk, mégsem találjuk drágábbnak? És mi az a kognitív könyvelés A cikk...
A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.OKNemTovábbi információk