Blog

Hogyan tudjuk rögzíteni a kellemes vásárlói élményeket? Hogyan tudjuk előre befolyásolni vásárlóink, ügyfeleink hangulatát vagy akár kitalálni a gondolataikat? Fontos...

Emberek közötti meggyőzésről már sokat beszéltem itt a blogon. De mi a helyzet, amikor a kapcsolat egyik szereplője ember, a...

“Hol volt, hol nem volt”-tól “Boldogan éltek, míg meg nem”-ig gondolkodunk. A narratívák iránti vágy hihetetlenül ősi ösztön az emberben....

Önök szerint mi a legfontosabb kapcsolat két ember között, ami a legnagyobb kihatással is van ránk?  Ha arra tippeltek, hogy...

Gyakori megfigyelés, hogy azok a fogyasztók, akik sok akadályon (fáradságos dolgon) mennek keresztül, mire megszereznek, vagy elérnek valamit, hajlamosak a...

2008-ban Bianca Wittmann – akkor még a University College of London kognitív neurotudományok PhD-s hallgatója volt, a Telegraph-ban publikálta ezen...

Az emberi kommunikáció csodákra képes. Az ember társas lény – így zsigeri igénye a kapcsolódás, aminek az egyik alapja a...

Az emberi kommunikáció csodákra képes. Az ember társas lény – így zsigeri igénye a kapcsolódás, aminek az egyik alapja a...

A közösség ereje sokak számára egyfajta mesevilág. Vannak, akik nem meseként gondolnak erre, hanem kihasználják. Kevin Kelly, a Wired magazin...

Csatlakozz a több ezer értékesítőhöz, akik sikeresen használják a technikáinkat!

Iratkozz fel az Instant Meggyőzés Klub várólistájára és megkapod a TOP5 meggyőzéstechnikát ajándékba!