4 éttermektől eltanulható apróság, ami sokat dob az üzleten

Az étterem egy igazi kincsesbánya egy kutatónak.  Döntéselmélet, meggyőzéstechnika, szociálpszichológia és még sok tudomány terítéke várja a kutatókat egy jó lakomára. Az éhes kutató ezt hamar észre is veszi.  Annak ellenére, hogy az emberek úgy hiszik, nem hatnak...

Hogyan győzzünk meg valakit metaforával?

Általános iskolai irodalom-tanulmányaiból mindenki emlékszik a költői képekre, azon belül is a metaforákra. Akkor talán nem gondoltunk rá, hogy ezt valamikor hasznosíthatjuk az üzleti életben is, pedig egy- egy metaforának rendkívül fontos szerepe lehet a...

Hogyan győzzük meg az X, Y vagy a Z generáció tagjait?

A tárgyalástechnikában és meggyőzésben is nagy kihívást jelent az, hogy a régi technikák, régebben jól kitalált módszerek nem biztos, hogy működnek az X, Y vagy éppen a Z generáció tagjainál. Természetesen ez sem lehetetlen, erre is vannak kutatások, és erre is vannak...

Miért jó az üzleti reggeli?

Mire jó az üzleti reggeli? Miért menjünk el, vagy miért szervezzünk? Olyan lehetőségek rejlenek benne, amire nem is gondolnánk! A rádióinterjúban pedig elmondjuk, hogy mik ezek, és hogyan viselkedjünk egy ilyen eseményen!...

Hogyan használjuk a meggyőzéstechnikát egy randevún?

Az előző videóban egy kisebb technikai problémánk adódott, és egy másik téma került ki, azonban most itt az eredeti, javítva, a tökéletes randikról! Sokan kérdezik tőlünk, hogy a meggyőzéstechnika használható-e a magánéletben is, például egy randevún. Jó hírünk van,...

Hogyan használjuk a meggyőzéstechnikát egy randevún?

Sokan kérdezik tőlünk, hogy a meggyőzéstechnika használható-e a magánéletben is, például egy randevún. Jó hírünk van, természetesen igen. Ugyanis nagyon nem mindegy, hogy mit mondunk, és hogyan mondjuk, ahogy az sem, hogy miről beszélgetünk potenciális partnerünkkel....

Hogyan érik el a benzinkutakon, hogy többet vásároljunk?

Legtöbbünk valószínűleg járt már autópályát; hosszabb úton pedig bizonyára tartott egy- egy pihenőt valamely benzinkúton- nem csak vásárlási, hanem mosdóhasználati okokból is. Ha jól átgondolják, az utóbbi időben egyre kevesebb az olyan autópálya melletti benzinkút,...

El akarod adni a terméked? Pontosan három dolgot állíts róla!

Régi problémája a főzés mestereinek, hogy vajon mennyi fűszert tegyenek az áhított ételkölteménybe. Bizony hasonló nehézségekkel küzdenek a meggyőzés szakértői is. A jól felkészült tanácsadó pontosan tudja, hogy milyen fontos megtervezni, hogy mennyi információt...

Mi is az a konferencia és miért fontos?

Miért fontos egy cégnek, hogy konferenciát szervezzen? Mikor szükséges egy konferencia, és egyáltalán mit hívunk konferenciának? Miért és mikor van rá szükség? Jobb-e, ha a cégünknek rengeteg előadása van, vagy inkább szervezzünk kevesebbet? Ezekre a kérdésekre adtunk...

Mit tegyünk, ha látjuk, hogy nem figyelnek ránk?

Önök mennyi ideig tudnának teljes mértékben odafigyelni egy előadáson, ha érdekli önöket? És, ha nem? Az a helyzet, hogy akármennyire érdekes témáról beszélünk, akármennyire jó az előadó; akkor is nagyon nehéz hosszú időn keresztül egyetlen egy témára odafigyelni....

Hogyan törjük meg az ügyfelek ellenállását?

Szinte mindannyiunk félelme, amikor úgy kell felszólalnunk, vagy meggyőznünk másokat valamiről- hogy közben tudjuk, a hallgatóság biztosan nem fog velünk egyetérteni. A következőkben most ehhez fogunk adni egy jó útmutatót, hogy hogyan lehet mégis megtörni az...

Hogyan ösztönözzük cselekvésre ügyfeleinket?

Gyakori kérdés, hogy hogyan szoktassunk rá embereket új dolgokra. Hogyan érjük el, hogy egyes viselkedést vagy cselekedetet folyamatosan végrehajtsanak? Legyen ez akár egy munka végrehajtása, egy üzlet vagy szerződés állandó megújítása, vagy akár csak egy szimpla...

Hogyan tűnjünk jó vezetőnek?

Az emberek mindig jobban hallgatnak azokra a személyekre és követik őket, akikről azt gondolják, hogy vezetők vagy vezető egyéniségek. De hogyan tudjuk azt érzékeltetni másokkal, hogy vezetők vagyunk? Testbeszéd Az első és legfontosabb dolog a testbeszéd....

Mikor jó, ha versenyt generálunk?

Meggyőzés és befolyásolás során könnyen abba a hibába eshetünk, hogy azt hisszük, ha versenyt generálunk, versenyhelyzetbe kényszerítjük tárgyalópartnerünket, akkor sikert érhetünk el. Ez részben igaz, de kutatások bizonyítják, hogy nem mindig! Egyes kísérletek azt...

4 részes Videósorozat, amiből kiderül hogyan lehet irányítani az embereket

Kérem a Videókat!
close-link
close-link