Milyen változtatással tarthatjuk éberen ügyfeleink figyelmét?

Régi félelme az előadóknak, trénereknek, értékesítőknek az, hogy nem tudják fenntartani az ügyfelek figyelmét egy tárgyalás vagy üzletkötés során. Ezzel szemben emberek milliói várakoznak nap, mint nap, akár a boltban sorbanállás közben, akár a szolgáltatók...

16 rábeszélő stratégia – II. rész

Előző cikkünkben- amelyet, ha nem olvastatok, mindenképp azzal kezdjétek, ide kattintva! – megismerhettétek a meggyőzési stratégiák 8 alapvető trükkjét, melyet nem csak mi alkalmazhatunk, hanem biztosak lehetünk benne, hogy rajtunk is alkalmaznak. Rendkívül hasznosak...

16 meggyőzési stratégia – I. rész

Az előző cikkeinkből már kiderült, hogy az üzleti meggyőzésnek, rábeszélésnek számos útja van; ezerféleképpen próbálhatjuk meg tárgyalópartnerüknél elérni, hogy azt tegye, amit szeretnénk. Ezeket természetesen össze lehet gyűjteni, lehet kombinálni is és tesztelni;...

Az ígéret csapdája

Gyakran használunk olyan közhelyeket, mint például: „nem tartja be az ígéretét”, „megbízhatatlan”, „pedig a szavát adta, megígérte”. Ugye, ismerős? Ilyenkor általában a másikat hibáztatjuk, és okoljuk azért, hogy hiába ígért meg valamit, azt nem teljesítette. Ennek a...

Hogyan kérjünk úgy, hogy azt mindenki teljesítse?

Napunk nagy részét automatikus cselekedetekkel töltjük. Felkelünk reggel, elvégezzük a napi rutint, elindulunk, bezárjuk az ajtót, felszállunk a buszra, beszállunk a liftbe stb. Ezek a cselekvések, legalábbis ezek túlnyomó többsége automatikusan, rutinszerűen működik....

Hogyan tegyük emlékezetessé a tárgyalást?

Ha megpróbálunk megjegyezni egy nevet vagy telefonszámot és valami megzavarja a figyelmünket, akkor valószínűleg gyorsan el is felejtünk mindent, amit nem tudunk feljegyezni. Ennek az oka, hogy ezeket az információkat a munkamemóriánkban tároljuk, ami attól függ, hogy...

Hogyan nyerjük el az emberek bizalmát? A meggyőzés neurológiája

Számos kutatás bebizonyította már, hogyha azt szeretnénk, hogy valaki teljesítse a kéréseinket, az első és legfontosabb, hogy elnyerjük a bizalmát (Ramchurn 2004; Milliman Fugate 2013). De hogyan érhetjük el, hogy valaki megbízzon bennünk? Milyen meggyőzési...

A Nespresso titok – 2. rész

5 részes sorozatunkban a világhírű branddel, a Nespressoval foglalkozunk. Kifejtjük, hogy hogyan működik a meggyőzéstechnikája és hogyan használják az üzleti marketingfogásokat.  Az előző részben azzal foglalkoztunk, hogy mitől válik egyedivé a Nespresso brand, és...

A Nespresso titok – 1. rész

Valószínűleg mindenki hallott már a Nespresso-ról, amely márka az utóbbi néhány évben olyan világhírnévre tett szert. De hogyan képes elérni azt egy vállalat, hogy abban a szektorban, amelyben gyárt vagy szolgáltat (jelen esetünkben egy kávék között) azonnal az a...

Mi a Nespresso sikerének a titka az üzleti meggyőzésben?

A Nespresso az utóbbi években a világ egyik legismertebb brandje lett, nincs olyan ember, aki ne hallott volna róla.   Hamarosan egy cikkben elemezzük azokat a meggyőzési technikákat, amivel felépítette, és egyre népszerűbbé teszi a Nespresso nyújtotta...

4 éttermektől eltanulható apróság, ami sokat dob az üzleten

Az étterem egy igazi kincsesbánya egy kutatónak.  Döntéselmélet, meggyőzéstechnika, szociálpszichológia és még sok tudomány terítéke várja a kutatókat egy jó lakomára. Az éhes kutató ezt hamar észre is veszi.  Annak ellenére, hogy az emberek úgy hiszik, nem hatnak...

Hogyan győzzünk meg valakit metaforával?

Általános iskolai irodalom-tanulmányaiból mindenki emlékszik a költői képekre, azon belül is a metaforákra. Akkor talán nem gondoltunk rá, hogy ezt valamikor hasznosíthatjuk az üzleti életben is, pedig egy- egy metaforának rendkívül fontos szerepe lehet a...

Hogyan győzzük meg az X, Y vagy a Z generáció tagjait?

A tárgyalástechnikában és meggyőzésben is nagy kihívást jelent az, hogy a régi technikák, régebben jól kitalált módszerek nem biztos, hogy működnek az X, Y vagy éppen a Z generáció tagjainál. Természetesen ez sem lehetetlen, erre is vannak kutatások, és erre is vannak...

Miért jó az üzleti reggeli?

Mire jó az üzleti reggeli? Miért menjünk el, vagy miért szervezzünk? Olyan lehetőségek rejlenek benne, amire nem is gondolnánk! A rádióinterjúban pedig elmondjuk, hogy mik ezek, és hogyan viselkedjünk egy ilyen eseményen!...

Hogyan használjuk a meggyőzéstechnikát egy randevún?

Az előző videóban egy kisebb technikai problémánk adódott, és egy másik téma került ki, azonban most itt az eredeti, javítva, a tökéletes randikról! Sokan kérdezik tőlünk, hogy a meggyőzéstechnika használható-e a magánéletben is, például egy randevún. Jó hírünk van,...

Hogyan használjuk a meggyőzéstechnikát egy randevún?

Sokan kérdezik tőlünk, hogy a meggyőzéstechnika használható-e a magánéletben is, például egy randevún. Jó hírünk van, természetesen igen. Ugyanis nagyon nem mindegy, hogy mit mondunk, és hogyan mondjuk, ahogy az sem, hogy miről beszélgetünk potenciális partnerünkkel....

Hogyan érik el a benzinkutakon, hogy többet vásároljunk?

Legtöbbünk valószínűleg járt már autópályát; hosszabb úton pedig bizonyára tartott egy- egy pihenőt valamely benzinkúton- nem csak vásárlási, hanem mosdóhasználati okokból is. Ha jól átgondolják, az utóbbi időben egyre kevesebb az olyan autópálya melletti benzinkút,...

El akarod adni a terméked? Pontosan három dolgot állíts róla!

Régi problémája a főzés mestereinek, hogy vajon mennyi fűszert tegyenek az áhított ételkölteménybe. Bizony hasonló nehézségekkel küzdenek a meggyőzés szakértői is. A jól felkészült tanácsadó pontosan tudja, hogy milyen fontos megtervezni, hogy mennyi információt...

4 részes Videósorozat, amiből kiderül hogyan lehet irányítani az embereket

Kérem a Videókat!
close-link
close-link